AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Del Skrevet 5. juli 2023 Ikke at livet er en dans på roser før denne alderen, men er jo da helseproblemene kan begynne å slå til for alvor. Er man ikke etablert med familie, er det for sent. Gamle venner har nok med sitt, og nye er nærmest umulige å få. Kjæreste like så. Å gå på konserter begynner å bøi kleint i den alderen, og spise ute alene blir sett på som creepy. De beste åra er forbi Anonymkode: 4e56f...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Del Skrevet 5. juli 2023 Du har postet lignende tråder mange ganger før. Blir du ikke sliten? Håper du får den hjelpen du trenger! Anonymkode: 0f8fd...8d2 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Del Skrevet 5. juli 2023 For en teit tråd🙈 Anonymkode: 941e8...e3b 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 5. juli 2023 #4 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg hadde heller ikke giddi å bli 40 om mine forestillinger om det hadde vært slik du beskriver. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Del Skrevet 5. juli 2023 Hva er alternativet? Jeg nærmer meg 30 år fikk kreft i slutten av 2022. Håper jeg er så heldig at jeg får oppleve å bli 40 år! Og 50, 60, 70, 80 år... Håper du klarer å se annerledes på det enn du gjør nå. Det er ikke noe nederlag å bli 40 år. For mange er det heller ikke en selvfølge å bli 40. Anonymkode: aa363...389 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Del Skrevet 5. juli 2023 Smil til livet og livet smiler til deg. Evt det motsatte Anonymkode: a0683...7c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Del Skrevet 5. juli 2023 Poenget med denne tråden ? Anonymkode: afbfe...1d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. juli 2023 #8 Del Skrevet 5. juli 2023 (endret) Du, jeg har passert 40 og merker ingenting til disse helseproblemene. Livet er absolutt ikke over, og man er heller ikke gammel som 40 åring. Du er ikke halvveis i livet engang. Anbefaler deg å prate med en psykolog for du trenger hjelp med tankene dine. Og en ting til det er ikke kleint å gå på konsert eller andre aktiviteter selv om man er 40. Endret 5. juli 2023 av Athena Freyja 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Del Skrevet 5. juli 2023 Enig i noe du skriver, men syns ikke det er kleint å gå på konserter. Stå litt lengre bak bare. Å spise ute alene er det vel mange som gjør? Lat som om du er på forretningsreise. Anonymkode: c79f9...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Del Skrevet 5. juli 2023 Dine beste år er ikke forbi. Syns egentlig at jo eldre man er jo mer imun burde man bli mot kleinhet, man lever, man må da få lov til å spise på resturang og gå på konsert om man vil hva i soppsausens navn, man er jo voksen 😊 venner, Kjærester kan du få osv osv, å heldigvis er man ikke alene om å være 40, å man er ikke eldst i verden heller, ikke i nærheten engang. Ikke at jeg syns de eldste i verden burde ha slike tanker. Hvem skal dømme, de som er yngre? Jeg er yngre å dømmer ikke, men om jeg gjør, da burde du ikke bry deg om meg. Du har like rett til å ta plass og gjøre ditt, bli kjennt, nyte sola som alle andre Anonymkode: 1adb6...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg er 44, og så langt har 40-årene vært de beste. Jeg er i mitt livs beste form, økonomien er god og jeg kan stort sett gjøre det jeg vil, akkurat når det måtte passe meg. Anonymkode: be484...555 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Del Skrevet 5. juli 2023 Gidder ikke bli 40. Jeg blir da 19 år for 21 gang! Tenk på det. Anonymkode: 9b55e...a2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Del Skrevet 5. juli 2023 ElectricScum skrev (5 minutter siden): Jeg hadde heller ikke giddi å bli 40 om mine forestillinger om det hadde vært slik du beskriver. Ikke ypp med ts Anonymkode: 1adb6...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. juli 2023 #14 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg er singel, og livet begynte å bli ordentlig bra ift tidligere akkurat da jeg ble 40 faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #15 Del Skrevet 5. juli 2023 40 er jo ikke så gammelt, du snakker som om det skulle være det dobbelte. Du er ikke så ung lenger men heller ikke gammel, bare voksen. Anonymkode: 66f9f...9d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. juli 2023 #16 Del Skrevet 5. juli 2023 (endret) Er det noe poeng å IKKE bli 40 da? Hvorfor skulle man ikke bli 40, og oppleve nye ting? Reise på egenhånd, treffe nye mennesker plutselig, se nye steder. Få seg nye hobbyer. Kanskje treffe nye venner gjennom hobbyene. Alt kan skje. Ingen grunn til å legge inn årene for tidlig. PS! Eh.... når ble det "creepy" å gå ut og spise på egenhånd!?? Endret 5. juli 2023 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #17 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg er 45 år og de ti siste årene har vært de ti beste i mitt liv. Anonymkode: cc40f...af3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #18 Del Skrevet 5. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er 45 år og de ti siste årene har vært de ti beste i mitt liv. Anonymkode: cc40f...af3 For å legge til: Min erfaring er helt annerledes enn din. Jeg fikk helt ny omgangskrets og nye venner de siste ti årene, har aldri hørt om at noen mener det er kleint å gå på konserter (var faktisk alene på festival for bare noen uker siden) og har ingen problem med å spise ute alene. Anonymkode: cc40f...af3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #19 Del Skrevet 5. juli 2023 Om det er noe poeng i det? Hva skal man gjøre ellers da? Det går ikke an å stoppe tiden. Anonymkode: b2a85...77b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 5. juli 2023 #20 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg føler meg enda ikke særlig gammel . . litt flaks, litt gener og en del forebyggende egeninnsats . . Jeg er heldidigvis ikke alene. Har fantastisk kone og store barn som ikke behandler meg som gamling. Livet over 80 kan være veldig verdifullt. Men jeg har også medfølelse med dem som ikke er like heldige . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå