Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fobi mot slanger. Hater de ekle små krypene. Klarer å se de på tv, men bare hvis de ikke er fra norden. Norske program om norske ormer spyr jeg nesten av. Hater når folk skal fortelle meg om de også.

Bestevenninna mi fortalte meg at det svømmer mange i et vann somligger like i nærheten av der mamma bor. Tenk at jeg har bada i det vannet!!!

Min største frykt er at en slange skal rømme ut i kloakksystemet og komme opp i doen min... :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hørt om en del rare fobier, men den jeg fikk høre om i dag tar kaka:

Fobier for knapper!! Sånne helt vanlige knapper som er på klær og annet..

Han fortalte at dersom det feks lå en knapp på spisebordet, så orket han ikke å spise der. Kunne ikke forklare hva som var så ekkelt med knappene heller..

Noen andre som har hørt om fobi for knapper? Lurer på om dette er vanlig, siden vi kun er 20 stk i denne bedriften hvor jeg jobber, og 3 stk av dem har fobi for knapper..

haha, det har bestefaren min å;) blir skikkelig dårlig hvis han ser en knapp som er løs og ikke sitter fast på klær..

Skrevet

Jeg hadde fobi mot rulletrapper i mange år. Hvis det ikke fantes heis eller trapp nektet jeg rett og slett å bytte etasje.

Kom meg heldigvis over det ved å tvinge meg selv til å gå på...men det tok mange år...

Skrevet

PÅ vg.no så jeg et innslag om en jente som hadde fedmefobi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...