AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Hunden sto å knurret på noe i sta, jeg gikk bort for å se, å der var en mus 😳 Tok med meg hunden ut i hagen, å etter ca 30 min gikk jeg inn for å sjekke om musen sto på samme plass - noe den ikke gjorde. Jeg er livredd for mus, men vi kan ikke være ute til mannen kommer fra jobb, så da lurer jeg på hva som kan skje om hunden får tak i musen. Er redd for at hun spiser den 😳 Jeg vet at musen er mye mindre enn meg å at den sikkert er redd for meg, men jeg klarer ikke mus. Anonymkode: c9801...e3f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er redd for at hun spiser den 😳 [...], men jeg klarer ikke mus. Hvorfor er du redd for at hunden skal ta livet av og/eller spise musa? Anonymkode: 26845...e26 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du redd for at hunden skal ta livet av og/eller spise musa? Anonymkode: 26845...e26 Synes det er ekkelt. Anonymkode: c9801...e3f
Sirah Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Gamle hunden min elsket å jage mus, men det var bare jaging. En gang fikk hun faktisk tak i en og da ble hun så forvirret at hun slapp den momentant og kikket på at den løp videre. Det var tydeligvis jakten som var spennende, planen stoppet i det øyeblikket musen var fanget 😅
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 Sirah skrev (2 minutter siden): Gamle hunden min elsket å jage mus, men det var bare jaging. En gang fikk hun faktisk tak i en og da ble hun så forvirret at hun slapp den momentant og kikket på at den løp videre. Det var tydeligvis jakten som var spennende, planen stoppet i det øyeblikket musen var fanget 😅 Mine har vært litt mer sadistiske. De har lekt med mus og lemmen til de døde. Men når den er død er den ikke interessant lengre Anonymkode: 0a5e0...344
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Sirah skrev (1 minutt siden): Gamle hunden min elsket å jage mus, men det var bare jaging. En gang fikk hun faktisk tak i en og da ble hun så forvirret at hun slapp den momentant og kikket på at den løp videre. Det var tydeligvis jakten som var spennende, planen stoppet i det øyeblikket musen var fanget 😅 Hunden er bare litt over 1 år, så jeg mistenker at den bare vil leke med musa, men jeg synes det er ekkelt 🙁 Anonymkode: c9801...e3f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine har vært litt mer sadistiske. De har lekt med mus og lemmen til de døde. Men når den er død er den ikke interessant lengre Anonymkode: 0a5e0...344 Det er jo greit når man er ute, men musa er nå inne å vi er ute 🙈 Anonymkode: c9801...e3f
NettoppJa Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 (endret) Hunden min jakter og spiser jordrotter 😂😂🙈 Endret 5. juli 2023 av NettoppJa Feil dyreart 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo greit når man er ute, men musa er nå inne å vi er ute 🙈 Anonymkode: c9801...e3f Nei har hunden tatt den med inn?!😅 Anonymkode: 0a5e0...344
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 NettoppJa skrev (1 minutt siden): Hunden min spiser muldvarp 😂😂🙈 😳 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei har hunden tatt den med inn?!😅 Anonymkode: 0a5e0...344 Den har nok sikkert kommet inn selv. Bor på gård, så her er det mus. Har ikke hatt mus inne tidligere, å det er katter på gården (et annet hus). Anonymkode: c9801...e3f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 Kanskje du heller burde skaffe deg et dyr som ikke spiser kjøtt...kanin for eksempel. Anonymkode: 4df38...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #14 Skrevet 5. juli 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: så da lurer jeg på hva som kan skje om hunden får tak i musen. Alt avhenger jo litt av hunderase, hva den er vandt til, alder og alt sånt da. Innsiktet er å jage. En tidligere hund jeg hadde jagde og drepte ett hamster. Det er jo også en gnager. Så joda, kanskje hunden din spiser den. Anonymkode: 5306b...d63 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #15 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt avhenger jo litt av hunderase, hva den er vandt til, alder og alt sånt da. Innsiktet er å jage. En tidligere hund jeg hadde jagde og drepte ett hamster. Det er jo også en gnager. Så joda, kanskje hunden din spiser den. Anonymkode: 5306b...d63 Det er en flat coated retriver, litt over 1 år, har gått et par kurs i sporing/ søk. Anonymkode: c9801...e3f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #16 Skrevet 5. juli 2023 Min spisshund har aldri tatt mus men tar lemen og leker litt med de Anonymkode: 14072...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå