AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Kjæresten min er en skikkelig søt fyr som jeg er veldig glad i, og vi har vært sammen i snart et år men han vil nå; Ikke være offentlig kjærester, men være venner, og samtidig være kjærlige. Når vi er sammen så er det en veldig sterk tiltrekning, og vi er veldig glad i hverandre, men han sliter med ideen om å "roe seg" med en person. Han har en del vanskelige relasjoner bak seg. Vi har det fint, men han kjenner på en uro. Jeg tenker at om han skal flørte rundt og vi skal ha det åpent sånn sett, så bør vel jeg få muligheten til det jeg og. Jeg er redd for at jeg skal begynne å flørte rundt så blir det bare drama med masse menn som vil mer med meg. Jeg blir kjempesliten av dating og det er skikkelig slitsomt å opprettholde all den kontakten, og chattingen, og datingen. Og så er jeg redd for at om han flørter rundt, så får han en streng med damer etter seg som vil mer med han. Synes det høres stress ut og at det blir et slags spill? Hva skal vi med slike haremer rundt oss da? Hva er det godt for? Er det noen som har det sånn i en alder av 40? Aller helst vil jeg bare ha en person som vil ha meg, og som jeg kan dra på plantasjen eller Maxbo med. Jeg ønsker å ha gode trygge relasjoner rundt meg. 😥 Hva er det som er så attraktivt med å flørte rundt da? Noen her som liker sånt? Hva er bra med det? Anonymkode: abdd0...bfc 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Høres ikke ut som dere ønsker det samme. Tror jeg hadde takket for meg. Det er vel en ærlig sak å være redd for å forplikte seg, men det er jo veldig belastende for deg. Anonymkode: 7479b...6de 13 1 6
Missy77 Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 Ja, du burde selvfølgelig få lov til å gjøre akkurat det samme som han. Men det høres ikke ut som om du vil det samme. Anbefaler deg å gjøre det slutt og heller finne den mannen som bare vil ha DEG. ❤️ 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Tror du kommer til å føle deg utnyttet om ikke du takker for deg. Anonymkode: b5e8f...162 4
Tantemor Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Herregud, hadde kjæresten min sagt dette hadde jeg blitt lei meg og sint samtidig, og bedd ham ryke og reise. Jeg trenger en mann, ikke en rundbrenner 😳 13 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Da tenker jeg at du også kan slippe å "roe deg" med en person og finne en annen fyr som vil kose med deg. Lurer på hva han hadde syntes om det. Anonymkode: 42807...96a 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjæresten min er en skikkelig søt fyr som jeg er veldig glad i, og vi har vært sammen i snart et år men han vil nå; Ikke være offentlig kjærester, men være venner, og samtidig være kjærlige. Når vi er sammen så er det en veldig sterk tiltrekning, og vi er veldig glad i hverandre, men han sliter med ideen om å "roe seg" med en person. Han har en del vanskelige relasjoner bak seg. Vi har det fint, men han kjenner på en uro. Jeg tenker at om han skal flørte rundt og vi skal ha det åpent sånn sett, så bør vel jeg få muligheten til det jeg og. Jeg er redd for at jeg skal begynne å flørte rundt så blir det bare drama med masse menn som vil mer med meg. Jeg blir kjempesliten av dating og det er skikkelig slitsomt å opprettholde all den kontakten, og chattingen, og datingen. Og så er jeg redd for at om han flørter rundt, så får han en streng med damer etter seg som vil mer med han. Synes det høres stress ut og at det blir et slags spill? Hva skal vi med slike haremer rundt oss da? Hva er det godt for? Er det noen som har det sånn i en alder av 40? Aller helst vil jeg bare ha en person som vil ha meg, og som jeg kan dra på plantasjen eller Maxbo med. Jeg ønsker å ha gode trygge relasjoner rundt meg. 😥 Hva er det som er så attraktivt med å flørte rundt da? Noen her som liker sånt? Hva er bra med det? Anonymkode: abdd0...bfc Dette hadde jeg aldri godtatt. Anonymkode: 561b6...800 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Høres ut som du blir en slags backup løsning for han ville ikke ambefalt det. Og høres ikke it som det er noe du ønsker å gjøre selv Anonymkode: d4b2e...af9 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da tenker jeg at du også kan slippe å "roe deg" med en person og finne en annen fyr som vil kose med deg. Lurer på hva han hadde syntes om det. Anonymkode: 42807...96a Ja, det er jo det da. Men vi snakker altså ikke intimt her. Men flørting og roting. Men jeg synes ikke sånt er så gøy, jeg er ekstremt monogam. Ser liksom bare kjæresten min når jeg har kjæreste. Jeg var sånn i over ti år med eksen min, selv når vi ikke lengre var forelsket og kjærlige, Så greide jeg ikke flørte med noen andre for "morro skyld" Om det skal skje så må det være helt ekstremt tiltrekning, og kjempestress for meg med dårlig samvittighet osv. Er veldig rigid på det i hodet. Anonymkode: abdd0...bfc 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 Jeg tenker at han ikke vil være kjærester fordi om han finner noe bedre, så kan han gå kjapt videre til henne. Det er bra han er 'ærlig' og sier i fra da. Bedre det enn at han er utro, det skal han ha. Men om han hadde elsket deg og vært forelsket, så ville han ikke hatt lyst på noen andre, ei heller villet delt deg med noen andre. Jeg hadde takket nei til hans forslag og sagt adjø. Anonymkode: 9fc2e...d6f 2 3
Gjest ufiltrert Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Nå som han har deg, så sitter han tryggt men er egentlig ikke helt fornøyd med deg og dras til noe annet, og vil derfor teste ut det ,og samtidig beholde deg, som safe.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Ja, altså, etter at vi snakka om det her så kjenner jeg at det ikke er noe som jeg kommer til å like. Jeg koser meg med å ha en kjæreste, ikke å lede an en haug med menn slik at de får følelser, og det blir drama, osv. Jeg forstår ikke hva det skal være godt for, utenom å skape en slags følelse av å være populær eller ettertraktet eller noe. Men jeg kjenner meg bra nok inne i meg som jeg er så jeg trenger ikke det fra fremmede menn. Det er bare stress. Det er nok stress bare noen legger an på meg en sjelden gang på byn. 😂 Anonymkode: abdd0...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 ufiltrert skrev (1 minutt siden): Nå som han har deg, så sitter han tryggt men er egentlig ikke helt fornøyd med deg og dras til noe annet, og vil derfor teste ut det ,og samtidig beholde deg, som safe. Ja, jeg er litt redd for det. 😳 Anonymkode: abdd0...bfc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #14 Skrevet 5. juli 2023 Han har garantert ei dame på si, og ønsker å formalisere den biten. Anonymkode: 6c4bd...935 5 1
KallePils Skrevet 5. juli 2023 #15 Skrevet 5. juli 2023 Har har vel bare lyst på litt utvalg å knulle?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #16 Skrevet 5. juli 2023 En mann som ønsker et åpent forhold etter under et år som kjærester, han sier egentlig veldig rett ut at han ønsker å ha deg som sexpartner inntil han finner seg ei han ønsker å slå seg til ro med. Ikke kast bort mer tid på en så umoden og egoistisk mann. Avslutt slik at du gir deg selv muligheten til å finne deg en mann som faktisk ønsker et varig forhold med deg. Denne mannen er rundt 40 år, har han ikke blitt moden til nå, eller tatt tak i sine personlige problemer (som det virker som han har), så er sjansen svært liten for at han kommer til å ta tak i dette. Uansett, når han fremdeles ønsker "åpent forhold" (dvs. se seg om etter en annen dame som kanskje kan gi ham den roen ingen dame kan gi ham før han finner ro i seg selv), så er det ikke noe du kan gjøre. Gå videre slik at du ikke kaster bort tiden din på en som ikke vil eller kan forplikte seg. Anonymkode: d57b6...b69 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #17 Skrevet 5. juli 2023 Høres ut som ts er en mellomstasjon for ‘kjæresten’ mens han aktivt leter etter noe bedre. Hadde avsluttet hele greia. Han er ikke så søt… Anonymkode: 9d180...de7 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #18 Skrevet 5. juli 2023 Bedre for deg å gjøre det slutt med han å finne deg en ny trofast partner. Han ønsker å ha muligheten til å møte andre damer , kline, og ha sex med ,og fremdeles ha deg i bakhånd. Er jo ett mer stressende liv det, enn å ha en person å forholde seg til det. Du er bedre og mer verdt enn som så. Gjør det slutt og fin en som kun vil ha deg. 😊 Anonymkode: 75aa6...f53 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #19 Skrevet 5. juli 2023 KallePils skrev (30 minutter siden): Har har vel bare lyst på litt utvalg å knulle? Og da bør han være singel. En mann som ønsker slik utvalg, kan ikke i tillegg få en fast kjæreste som vasker hans klær og lager mat til ham. Anonymkode: 37c2a...875 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #20 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bedre for deg å gjøre det slutt med han å finne deg en ny trofast partner. Han ønsker å ha muligheten til å møte andre damer , kline, og ha sex med ,og fremdeles ha deg i bakhånd. Er jo ett mer stressende liv det, enn å ha en person å forholde seg til det. Du er bedre og mer verdt enn som så. Gjør det slutt og fin en som kun vil ha deg. 😊 Anonymkode: 75aa6...f53 Enig! Anonymkode: 37c2a...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå