Gå til innhold

Hvordan bruker man bidet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg alltid lurt på. Skal man sette rumpe nedi det karet eller skal den tuten inni rumpehullet? Er ikke det uhygienisk isåfall? Blir det ikke mye søl? Og hva med oss som har vondt i knærne, det blir vel vanskelig å bøye seg så lavt ned? Skal man bruke såpe i rumpestumpen? Tørke med håndkle etterpå eller hva? 

Anonymkode: cd9ad...2df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette har jeg alltid lurt på. Skal man sette rumpe nedi det karet eller skal den tuten inni rumpehullet? Er ikke det uhygienisk isåfall? Blir det ikke mye søl? Og hva med oss som har vondt i knærne, det blir vel vanskelig å bøye seg så lavt ned? Skal man bruke såpe i rumpestumpen? Tørke med håndkle etterpå eller hva? 

Finnes en annen tråd om akkurat dette, under kropp og helse, les der istedet for å lage enda en tråd. 

Anonymkode: cef93...d19

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finnes en annen tråd om akkurat dette, under kropp og helse, les der istedet for å lage enda en tråd. 

Det finnes en egen tråd for å klage på tråder. Klag i den i stedet.

Anonymkode: 5f89b...18b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes en egen tråd for å klage på tråder. Klag i den i stedet.

Anonymkode: 5f89b...18b

Jeg kan ikke klage på tåpelige, fikserte tråder. Bare si hva jeg mener om dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde blitt et kjedelig forum om ingen skulle få lage nye trpder bare fordi det kan eksistere tråder om samme tema fra før. Slutt å leke politi du 

Anonymkode: 5ec14...7e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde blitt et kjedelig forum om ingen skulle få lage nye trpder bare fordi det kan eksistere tråder om samme tema fra før. Slutt å leke politi du 

Så les den andre tråden da, haugevis av informasjon der. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke ts. Er bare dritt lei folk som deg som må klage på at folk lager tråder på et forum 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er ikke ts. Er bare dritt lei folk som deg som må klage på at folk lager tråder på et forum 

Når det er den 20-ende tråden om bæsj og promp over kort tid er det grunn til å klage. Men for all del bare svar på om tuten må inn i rumpehullet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 11.46):

Nei, det står ingenting om hvordan man bruker bidet. Og siden du er så sur, så sier vi takk til deg.

Kan NOEN svare saklig? Jeg lurer oppriktig. Skal tuten i rumpa? Får man vondt i knærne av å stå på huk lissom eller skal man ha stumpen oppi karet? Hva skjer med alt vannet? Brukes håndkle, eller klut? Hvor henger man den etterpå? Må jo bli masse tarmbakterier og sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...