Bohemen Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 (endret) Menn finner meg på snap og messenger via mine profiler på Tinder og Facebook Dating! Jeg får stadig henvendelser «privat» utenom. Jeg lurer på hvordan dem klarer å snuse meg opp? Profilene mine har jo bare fornavn og bosted. Er det bare mye leting og flaks? Endret 5. juli 2023 av Bohemen
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Legger du igjen informasjon på facebook og tinder som gjør det enkelt å finne fram snapchat brukernavnet ditt da? Anonymkode: 5abb0...283
Bohemen Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legger du igjen informasjon på facebook og tinder som gjør det enkelt å finne fram snapchat brukernavnet ditt da? Anonymkode: 5abb0...283 Min facebook er kun åpen for venner. På snap har jeg fornavn og beg. av etternavn.
Hensatt Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Fornavn og sted krever lite innsats for å finne deg på sosiale medier. Bare å skrive det inn i søkefeltet så kommer du som treff. 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Just now, Bohemen said: Min facebook er kun åpen for venner. På snap har jeg fornavn og beg. av etternavn. Det var ikke det jeg spurte om For eksempel: bruker du samme profilbilde flere plasser? Da kan man enkelt søke på bildet på google, og tada så finner man facebook-profilen din eller andre plasser du bruker samme profilbilde, så finner man informasjonen du har delt der, kanskje man har link til spotify, som igjen er linket til facebook-profilen Og det er kjempe enkelt å finne folk på sosiale medier med mindre man har ett vanlig navn som Anne, Kristin, Tove Anonymkode: 5abb0...283
Hensatt Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Er vel begrenset hvor mange som heter "Stine, Mo i Rana" 3
Bohemen Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2023 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Fornavn og sted krever lite innsats for å finne deg på sosiale medier. Bare å skrive det inn i søkefeltet så kommer du som treff. Ok, takk..da skjønner jeg..må nok gjøre noe, for dette liker jeg ikke….
Bohemen Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke det jeg spurte om For eksempel: bruker du samme profilbilde flere plasser? Da kan man enkelt søke på bildet på google, og tada så finner man facebook-profilen din eller andre plasser du bruker samme profilbilde, så finner man informasjonen du har delt der, kanskje man har link til spotify, som igjen er linket til facebook-profilen Og det er kjempe enkelt å finne folk på sosiale medier med mindre man har ett vanlig navn som Anne, Kristin, Tove Anonymkode: 5abb0...283 Takk, da ligger det sikkert der.. må gjøre noe for å begrense mulighet for treff..
Hensatt Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Bohemen skrev (1 minutt siden): Ok, takk..da skjønner jeg..må nok gjøre noe, for dette liker jeg ikke…. Kan skru av meldinger fra ukjente på Facebook og gjøre profilen din mer lukket. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 Og har de først funnet deg på face så kan man søke på gulesider og legge til på snap med telefonnummer Anonymkode: c713b...c4a
Bohemen Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2023 Blizz1 skrev (6 minutter siden): Kan skru av meldinger fra ukjente på Facebook og gjøre profilen din mer lukket. Okei..takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Bare en eneste gang har jeg sendt en melding utenom, men da visste jeg at hun hadde gitt meg en like, rett før jeg gjenopprettet profilen. Jeg liker uansett å søke opp dem jeg har sans for, og gjerne før jeg sveiper på dem. Veldig sjelden jeg ikke finner fullt navn. Veldig mange kvinner opererer med bare et kallenavn, eller bokstaver, sikkert av den grunnen du oppgir. Anonymkode: 81059...2ce
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 Med fornavn og bosted kommer man langt i stalking. Er bare å søke på Anne Trondheim på Facebook da og scrolle seg frem til man finner et profilbilde som ligner deg, eller google Anne Trondheim og finne forskjellige spor som LinkdIn profiler osv for å finne forskjellige etternavn og deretter søke opp fornavn og etternavn på sosiale medier. Jeg har blitt funnet på facebook selvom jeg ikke har by eller etternavn i hverken dating profilen eller facebook profilen, ingen felles kjente så den personen må ha gått grundig til verks. Jeg godtok ikke forespørselen (en jeg ghostet på tinder). Jeg har selv funnet andre på Facebook og insta etter kun å søke på fornavn men da har det vært fordi vi har hatt felles venner så de dukket opp høyt i søket . Anonymkode: f3401...14b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #14 Skrevet 5. juli 2023 Har gjort megselv veldig usynlig på nett, vet ikke helt hvordan. Tror jeg har unngått å godta at Instagram kan koble seg på ting, samme med Facebook. Du kan kanskje endre innstillinger osv, det eneste mann finner til meg er adressen min, noe som er det mest private men 😅 Men er også heldig hvor det er en del kvinner med samme navn, så søker jeg opp meg uten fullt navn, som de færreste vet, så finner man bare alle de andre kvinnene. Anonymkode: a68a2...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå