Gå til innhold

Tips til badedrakt for oss som er lange?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ca 178 høy, og klarer ikke for alt i verden å finne en badedrakt som er lang nok. Er det noen andre lange kvinner der ute i verden som har tips til merker eller modeller som kan være verdt å forsøke? 

(Ja, jeg vet jeg kan bruke bikini. Det er det jeg gjør. Men jeg synes det er både fint og sjukt mye mer praktisk med badedrakt)

Anonymkode: f671b...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har noen fra zoggs som funker. Jeg er like høy som deg. På zalando står lengden på badedraktene under «passform». Jeg bestilte de lengste jeg fant, og det ble ganske greit. Kunne gjerne vært en liten cm lengre, men de sitter greit på slik de er også. 

Anonymkode: dc430...196

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

en badedrakt som er lang nok.

Det er ikke så nøye om den er for kort 🤩

Anonymkode: 524f2...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke så nøye om den er for kort 🤩

Anonymkode: 524f2...67

For det er så digg å se moste kjønnslepper, skulder med hakk i og kvinner i smerte? 🤪

Anonymkode: f671b...8f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt annet enn lang, men selv jeg sliter med å finne badedrakter i min str som egentlig er s-m som ikke skjærer inn i skuldrene og rumpa, så enten er det lengden på selve badetøyet, eller så er det hullet til benet som er for lite.. syntes det er sykt vanskelig med badedrakt, men fant faktisk en på Lindex som funker selv om den ikke er akkurat "som hånd i hanske" . Følger tråden for tips 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...