AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Det er en utenlandsk fyr jeg har studert i ett år med og senere jobber vi sammen på utplassering i seks måneder. Føler vi er ganske nære og er sikker på at om det var en annen så hadde jeg datet han. Jeg har jo lyst, men det er noe som holder meg. Er opprinnelig fra et sted hvor jeg vokste opp kun med etnisk norske mennesker, selvom han er supersøt og snill så stoler jeg ikke på han også er det andre barriere som for eksempel flauhet og at jeg mister posisjon i min omgangskrets og familie. Hva gjør jeg her seriøst? er 26 år gammel Anonymkode: cbe3c...c4b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Følelser kan ikke overstige idioti og overfladiskhet så hvis det er hundre tusen sperringer så anbefaler jeg deg å holde deg platonisk. Anonymkode: ab203...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 Har du snakket med han at du ønsker at ting videre eller antyder du utlendinger er automatisk på når det gjelder Norske kvinner, for det er det mange som tror. Kanskje ting er på vennskapelig nivå uansett og at han allerede er i et annet forhold? Anonymkode: c01ae...f44
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Er du så sikker på at han liker deg engang da? Han må jo merke at du ser ned på ham på grunn av hvir han kommer fra? Det er jo en stor del av en person sin identitet. Anonymkode: 2c7e7...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 Med slik tangegang og venner så sier jeg bare; Hold deg til ola Normann Anonymkode: ffe8d...795 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Posisjonen i din omgangskrets.....? Anonymkode: 6cff4...a65 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Posisjonen i din omgangskrets.....? Anonymkode: 6cff4...a65 Bare den setningen er nok for at hun burde holde seg unna Anonymkode: 2e1ae...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Just now, Ulla Ullsokk said: Dette er jo en tulletråd. Håer det. Det er virker litt rasistisk og litt høy på pæra Anonymkode: 2e1ae...b8a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 Tråden blir snart stengt grunnet manglende overskrift i henhold til hva tråden handler om. Anonymkode: 97f82...b29
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Hvis du allerede er en del av "eliten" hvorfor synke lavt da? La den mannen være. Det siste han trenger er ei gal kvinne som er usikker på seg selv. Dere vil aldri fungere Anonymkode: 5794a...aa5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Verdens største dilemma faktisk 🙄 Anonymkode: ff5e9...168 1
Matas Skrevet 5. juli 2023 #13 Skrevet 5. juli 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg