Gå til innhold

Solavskjerming fra Kjells Markiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg "gardiner" fra Kjells Markiser, type Plissé eller noe annet lignende. Men jeg har en følelse av at det kan bli veldig dyrt... Noen som har peiling på prisen på disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva plisségardinene deres koster, men om du ikke allerede vet det har de nå vinterkampanje med 30% på denne typen gardiner. Så om du skal ha det slike gardiner så er nå det rette tidspunktet å kjøpe på

Jeg kjøpte persienner derfra nå like før jul. Det kostet med drøyt 1000,- per vindu (bredden på vinduene er knappe 110cm), så det er jo relativt kostbart. Men jeg stoler på at kvaliteten er bra, og servicen var super.

Han kom ut til oss med prøver slik at vi kunne se på hva vi ville ha/sørge for at fargenyansen ble riktig og tok også mål av vinduene for oss. Veldig greit - for at er det deres problem hvis det skulle være noe feil. Dette tok han ikke noe ekstra betalt for. :rosasmil:

Skrevet

Typisk at de har kampanje nå... Vi har nemlig ikke bygd huset vi skal ha gardiner til enda, så det er nok litt for tidlig å kjøpe... Jaja, jeg får vel bare vente til ting blir mer klart, så skal jeg invitere en konsulent fra Kjells og få tilbud.

Skrevet

De har sikkert en ny kampanje til neste vinter også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...