Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fant jeg ut at min sexpartner har kjæreste. Føler meg brukt og skitten. Han sa først at han ikke hadde en kjæreste, men i dag innrømte han det, men han ville fortsatt være sexvenner🤮 Jeg er i 20 årene og han er i 30 årene

Hvor vanlig er det egentlig med utroskap? 

Anonymkode: a1dcf...ca4

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en ordentlig partner. 

Utroskap burde straffes veldig hardt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Utroskap er nok mer vanlig enn man skulle tro.

Vurdert å avslutte forholdet før det blir for komplisert ?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Desverre tror jeg det er veldig vanlig. Bra han er ærlig, synd han er ærlig til deg og ikke til partner. Eller kanskje han er det også? 

Håper du finner en bedre sexpartner, alle er ikke slik heldigvis 

Anonymkode: 8568a...893

• Liker 2
Skrevet (endret)

Der er ofte noe som skurrer når det er stor aldersforskjell så sånn sett burde du forventet noe. Avtalte dere å være eksklusive før dette? Folk som har kjæreste, men er utro må prøve å unngå kjønnssykdommer så ikke føl deg skitten.

Endret av Majer
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kjæreste før når jeg var tenåring, men følte meg veldig kontrollert da og gjorde det slutt uten at vi hadde sex

Så møtte jeg sexpartnere min via felles interesse. Han tok V-kortet mitt og etter litt tid har jeg følt meg veldig knyttet til han

Det er sant at det er litt aldersforskjell, men komplimenter og sex kan virkelig gjøre deg blind. 

Føler meg helt nede😞

ts

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt kjæreste før når jeg var tenåring, men følte meg veldig kontrollert da og gjorde det slutt uten at vi hadde sex

Så møtte jeg sexpartnere min via felles interesse. Han tok V-kortet mitt og etter litt tid har jeg følt meg veldig knyttet til han

Det er sant at det er litt aldersforskjell, men komplimenter og sex kan virkelig gjøre deg blind. 

Føler meg helt nede😞

ts

Ånei! Det er sårt ts, huff 😔

Men serriøst, det finnes så mange fine menn der ute, han her er ikke spesielt god mot verken deg eller kjeretsen sin. Du har vært veldig uheldig, men det kan endre seg 💜

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap én gang i livet skjer 50% av befolkningen, men de som er fast utro er en liten gruppe med avskum. Det er han som er skitten her, så ikke bær skammen som han burde bære. Men kutt kontakt og send melding til dama, hun fortjener å vite det 

Anonymkode: 78853...23c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er folk sluttet å ha forholds status på Facebook ?

Anonymkode: 6099d...558

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er folk sluttet å ha forholds status på Facebook ?

Han har ikke Facebook 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ånei! Det er sårt ts, huff 😔

Men serriøst, det finnes så mange fine menn der ute, han her er ikke spesielt god mot verken deg eller kjeretsen sin. Du har vært veldig uheldig, men det kan endre seg 💜

Hvor er det man finner dem? Føler man nesten ikke kan stole på noen til dags😞Er fra Drammen

ts

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (55 minutter siden):

Der er ofte noe som skurrer når det er stor aldersforskjell så sånn sett burde du forventet noe. Avtalte dere å være eksklusive før dette? Folk som har kjæreste, men er utro må prøve å unngå kjønnssykdommer så ikke føl deg skitten.

Tullete kommentarer . Selv om hun er i 20 årene og han i 30 årene trenger det ikke være stor aldersforskjell og det i seg selv trenger uansett ikke å være ‘skurrende.

Min erfaring er at nordmenn generelt er elendige på kondombruk. Utroskap ingen hindring. Og kondom er dessuten ikke særlig godt prevensjonsmiddel. De sprekker lett. Faller av underveis og beskytter ikke mot herpes.

Anonymkode: 6580a...3e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja menn i 30 årene som går etter damer i 20 årene er ikke helt bra

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han har ikke Facebook 

ts

Yeah right....

Det er bare avdankede KG høner med komplex PTSD som biter på slike historier eller at sette er sant og du er såpass dum at man må lete lenge for finne noe liknende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Yeah right....

Det er bare avdankede KG høner med komplex PTSD som biter på slike historier eller at sette er sant og du er såpass dum at man må lete lenge for finne noe liknende. 

Hvem såra deg? Mobber 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I dag fant jeg ut at min sexpartner har kjæreste. Føler meg brukt og skitten. Han sa først at han ikke hadde en kjæreste, men i dag innrømte han det, men han ville fortsatt være sexvenner🤮 Jeg er i 20 årene og han er i 30 årene

Hvor vanlig er det egentlig med utroskap? 

Hvor lenge har dere drevet med dette? Jeg syns du burde si ifra til dama, så kan hun dumpe his sorry ass. Du fortjener bedre også. 

Anonymkode: b8283...ef2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvor lenge har dere drevet med dette? Jeg syns du burde si ifra til dama, så kan hun dumpe his sorry ass. Du fortjener bedre også. 

Anonymkode: b8283...ef2

Rundt 7 måneder. Vet ikke hvem dama er

ts

• Hjerte 1
Skrevet

Han er din elsker. Du er hans elskerinne. Det er dealen? Og så blir du skuffet når hans relasjonsstatus ikke er i henhold til hva du hadde sett for deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (7 minutter siden):

Han er din elsker. Du er hans elskerinne. Det er dealen? Og så blir du skuffet når hans relasjonsstatus ikke er i henhold til hva du hadde sett for deg? 

Du gikk glipp av at hun ikke visste hun var en elskerinne...han sa han var singel da de begynnte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (7 minutter siden):

Han løy jo og sa at han var singel selv om han ikke var det. Jeg var nok naiv og alt for godtroende om han😞 Man vil jo helst tro det beste om folk

ts

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...