Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er verst for deg hos en partner, at hun røyker eller at hun snuser og hvorfor?

Anonymkode: 57e71...cd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han røyker, så stinker hele fyren, og jeg blir kvalm og får vondt i hodet. Hvis han snuser, så stinker det ikke så mye, og man kan la være å kline. Kan også prøve å se vekk, så jeg slipper å se overleppa som ligner på et kattedyr sitt.

Anonymkode: 8727c...5be

Skrevet

Jeg misliker snus 100 ganger mer enn røyk. Hos en oppegående røyker så foregår røykingen utendørs noen ganger om dagen. Snus kan man stappe i kjeften 24/7, jeg kjenner folk som snuser i søvne - helt seriøst. Så ja, heller en partner som røyker enn en som snuser. Men helst en som ikke gjør noen av delene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han røyker, så stinker hele fyren, og jeg blir kvalm og får vondt i hodet. Hvis han snuser, så stinker det ikke så mye, og man kan la være å kline. Kan også prøve å se vekk, så jeg slipper å se overleppa som ligner på et kattedyr sitt.

Stemmer ikke helt. Noen lukter røyk hele tiden. Jeg røyker og kjenner den stanken fra andre røykere.

Anonymkode: bd884...5bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stemmer ikke helt. Noen lukter røyk hele tiden. Jeg røyker og kjenner den stanken fra andre røykere.

Anonymkode: bd884...5bb

Hva som ikke stemmer? Jeg skrev jo at røykere stinker. Og du korrigerer meg med å skrive at de stinker hele tiden og at du kan kjenne det?

AnonymBruker
Skrevet

Snusing er værst. Røyking er kjipt men ikke like kvalmt som snusing.

Kunne aldri gått videre med en mann som snuste,  men kunne tolerert en røyker HVIS han klarte å slutte mens vi datet. 

Anonymkode: 25746...dae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes røyk er værst, det stinker av alt når en person røyker fast. Snus er bare å spytte ut å evt skylle munnen så er det good to go. 
Festrøyk en gang i skuddåret lukter ikke på samme måte.

Har heldigvis en partner som verken røyker eller snuser nå, men exen min smugrøykte (som om jeg ikke luktet det på lang vei) og snuste MYE. 

Anonymkode: 0b544...540

AnonymBruker
Skrevet

Røyking stinker og lukta setter seg over alt. Jeg tar en dusj etter å ha vært i nærheten av røykere, for jeg føler lukta henger igjen i håret og på huden min selv om jeg ikke røyket. Alt tøy går rett til vask. Hadde aldri taklet å være sammen med en røyker.

En som snuser ser rar og ekkel ut i munnen. Ville ikke kysset en slik munn. Hvordan kunne jeg vært sammen med en person jeg ikke hadde lyst til å kysse? Men slipper den konstante vaskinga som rundt røykere.

Anonymkode: 58ddf...492

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Røyking er verst, den stanken er ikke mulig å holde ut. Men snusing er også ille. Nei takk til begge deler.

Anonymkode: f0613...8ad

Skrevet

At hun røyker. 

Men ikke pga at hun røyker i seg selv, men at jeg frykter at røykingen hennes og tilgangen til hennes røyk i hverdagen kan gjøre at jeg finner på å røyke selv, siden jeg er en gammel røyker som har gått røykfri i 10 år. Røyk er litt som alkohol. Er du en alkoholiker så er du det ut livet. Er du en røyker så er du det ut livet. Det handler om å holde seg unna, herav ikke falle for fristelser. Blir du fristet så er du "på avhengighetskjøret" igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Røyking er mye farligere, men mindre ekkelt enn snus. Særlig er det ubeskrivelig ekkelt når jenter snuser. Et pent feminint ansikt blir for meg helt ødelagt når hun åpner kjeften, og tar ut en snuspose.🤮🤮🤮

Anonymkode: fc5fd...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...