AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har hatt kraftige mensblødninger siste årene og fikk anbefalt hormonspiral av gynekolog. Jeg spurte om bivirkninger og fikk vite det kun ville være noen småblødninger i begynnelsen. Nå blør jeg som en "vanlig" mens og dette har jeg gjort i et par uker, plutselig er det bedre, så fosser plutselig blod ut. Jeg har magesmerter, luft i magen og puppene har eksplodert. Nå vil jeg bare ha den ut, selv om jeg får høre at det blir bedre om 3-4 måneder. Skal på ferie om kort tid og orker ikke tanken på disse bivirkningene. Noen erfaringer? Anonymkode: 161c4...bfd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt kraftige mensblødninger siste årene og fikk anbefalt hormonspiral av gynekolog. Jeg spurte om bivirkninger og fikk vite det kun ville være noen småblødninger i begynnelsen. Nå blør jeg som en "vanlig" mens og dette har jeg gjort i et par uker, plutselig er det bedre, så fosser plutselig blod ut. Jeg har magesmerter, luft i magen og puppene har eksplodert. Nå vil jeg bare ha den ut, selv om jeg får høre at det blir bedre om 3-4 måneder. Skal på ferie om kort tid og orker ikke tanken på disse bivirkningene. Noen erfaringer? Anonymkode: 161c4...bfd Kan blødningene komme fra andre steder? Jeg opplevde samme og tok den ut, men hadde hatt den i 4-5 mnd. Da viste det seg at jeg blødde fra livmorhalsen, et sår. Kan du be om en ekstra sjekk? Anonymkode: 935a9...448
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan blødningene komme fra andre steder? Jeg opplevde samme og tok den ut, men hadde hatt den i 4-5 mnd. Da viste det seg at jeg blødde fra livmorhalsen, et sår. Kan du be om en ekstra sjekk? Anonymkode: 935a9...448 Takk for innspill! Har bestilt time i dag og skal høre med gynekolog. Like ille som blødningene synes jeg det er at puppene har doblet seg i størrelse. Anonymkode: 161c4...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå