Gå til innhold

Akne

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym200427
Skrevet

Hei! Er 19 år og har slitt med akne siden mars 2022.

Lurte på om noen har råd til hva som kan hjelpe utenom isotretinoin? Kan ikke ta isotretinoin så ikke nevn dette. Har vært flere ganger hos hudlege

har prøvd zalna, epiduo og antibiotika . Hva har funket for dere? Medisinsk eller ikke medisinsk. Har brukt produkter fra la roche og cerave, og også prøvd å droppe rutine en stund. Ingen forskjell. Har moderat akne.

Har heller ikke funket å kutte ut meieri produkter og raske karbohydrater..

takk for alle tips ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd cosrx sine produkter? Jeg trengte isotretinoin  for å få kontroll på kvisene og nå, når effekten har gitt seg litt etter noen år, spiser jeg også mer og mer lavkarbo for ha dem under kontroll. Men av kosmetikk, er det definitivt cosrx sine produkt som har fungert best. Renseolje først (forskjellige koreanske merker, har ingen bestemt favoritt) og så Good morning ansiktsvask, toner, aha- og bha-essens og så fuktighetskrem fra cosrx. Finnes sikkert andre merker som er gode også, men jeg har sansen for koreansk kosmetikk og særlig cosrx. De har også veldig gode plaster som gjør at kvisene gror bedre og lager mindre arr. Lykke til, kviser er noe dritt!

Endret av Crescedo
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har forsøkt mye. 

Det som funket til meg var å kutte ut kveldsmat. Altså ikke spise etter klokka 18. 

Anonymkode: 49f17...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...