Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Positiv test i dag. 
2+3 på clearblue

føler meg ikke gravid i det hele tatt. Føler meg som st mensen er like rundt hjørnet. Magespreng og stikking. 

hva nå liksom? Jeg er slankeoperert og har fobi mot å legge på meg. 

barnet er ønsket. 

Anonymkode: 14b84...f36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva nå? Nei, det er vel bare å vente og se :) Bestill en time hos fastlegen din og start der, spør om det er noe du må følge opp ekstra pga. operasjonen? Gratulerer  :)

Anonymkode: 63d82...eba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg ikke gravid før uke 7 eller 8, da var jeg litt småkvalm. Skjønte egentlig ikke at der var barn i magen før jeg begynte å kjenne liv.  

Ta kontakt med lege og/eller jordmor og snakk om frykten din for å legge på deg og kanskje få kostholdsveiledning siden du er operert. For barnet sin del må man ikke "spise for to", men du bør jo heller ikke slanke deg under svangerskapet. 

Anonymkode: 25c6d...dae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nødvendigvis ikke legge på deg i egenvekt. Jeg har mindre cravings og mindre sult som gravid enn normalen for meg. 

Anonymkode: fc42b...88b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde også det var mensen, føltes som den var på vei i to uker. Murring og litt spotting. Da det ikke var kommet blod etter to uker tok jeg en test som sa 1-2 uker. Var heller ikke kvalm 😊 

Anonymkode: facc3...53c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt småblødninger og murringer i magen, følte meg bare syk og oppblåst egentlig. Var veldig kvalm, spiste dårlig og lå bare i sengen. Følte meg ikke gravid før magen begynte å vokse og jeg kjente liv. Jeg slet med spiseforstyrrelse før jeg ble gravid, og var livredd for at kroppen skulle forandre seg og at jeg lskulle legge på meg - men det skjedde. var ikke så ille som jeg skulle trodd, for jeg fikk jo tross alt prisen av en baby.. har startet med å trene og spise sunnere nå et par mnd etter baby ble født. Tenker at jeg kan ikke la frykten om å legge på seg stå i veien for å få et ønsket barn. 

Lykke til, det kommer til å gå helt fint

Anonymkode: d3b41...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...