Gjest Bodillen Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Einar Gelius' engasjement som dommer i Frøken Norge-konkurransen i morgen har vært diskutert i andre tråder her, og mange mener mangt om det. Nå har presten imidlertid besluttet å innvitere missene til show i kirken etter konkurransen! (Dette iflg. TV2 text-v.) Lurer på hvor langt han egentlig har tenkt å trekke dette, jeg... Endret 13. januar 2006 av Bodillen
Utenriksmedister Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 (endret) haha, dette tar kaka! «Vi ønsker å bruke Vålerenga kirke for å sette søkelyset på et tema som opptar mange mennesker.» Sogneprest Einar Gelius om misseshowet han skal ha i Vålerenga kirke (VG) Endret 13. januar 2006 av Utenriksmedister
Utenriksmedister Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Hadde jeg vært satan, ville jeg gjort akkurat det samme.
Utenriksmedister Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Han har trekkt seg nå http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article533982.ece
Væren Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har lenge tenkt at Gelius er i ferd med å utvikle seg til å bli mer kjendis enn prest. Han har blitt en person som det tydelig er veldig populært å trekke inn i det meste som skal diskuteres. Han snakker jo tydelig og med store bokstaver og er litt utradisjonell. Veldig sympatisk og sikkert en god prest, da. Og han trives i rampelyset...
Gjest Bodillen Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Godt han kom (les: ble tvunget...) til fornuft! Men han har nok fått seg et skudd for baugen.
rugrat Skrevet 14. januar 2006 #7 Skrevet 14. januar 2006 Den godeste herr Gelius må bestemme seg for hva han vil være: prest eller rikskjendis. Han takler tydeligvis ikke å være begge deler.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. januar 2006 #8 Skrevet 14. januar 2006 Han var ganske ydmyk på Skavlan i går, og sa det kanskje var like greit at han ikke var med som dommer.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. januar 2006 #9 Skrevet 14. januar 2006 Hadde jeg vært satan, ville jeg gjort akkurat det samme. ← Etter avataren å dømme, er det vel ikke så langt unna.
Utenriksmedister Skrevet 14. januar 2006 #10 Skrevet 14. januar 2006 Er det det beste du kan komme opp med?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. januar 2006 #11 Skrevet 14. januar 2006 Er det det beste du kan komme opp med? ← Kjedelige svar du har. Jeg vet det er hersketeknikk, så du trenger ikke å kommentere det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 Hva ønsker du å oppnå? ← Rikdom og berømmelse.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #14 Skrevet 15. januar 2006 Jeg, som ikke-kristen (ikke noe som helst i grunnen), synes Gelius har sklidd langt utenfor sitt mandat. Jeg er helt enig med han stille fyren / gjesten hos Skavlan, som sa at liturgien i den norske kirke er tiolfeldig, på slump og uten system. Gelius bidrar ikke akkurat til å bedre rotet med slike utspill. Det er misforstått godhet, det han driver med. Han får ikek folk til de glisne benkeradene med slik tåpelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå