AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Jeg synes det går litt sakte med «oss» nå.. Daglig kontakt siden april, truffet hverandre ca 6 ganger. 3 overnattingsbesøk. Synes vi har blitt godt kjent og har en veldig fin tone. Begge er betatt. Jeg er klar for neste steg, men venter på han…Vil gjerne at vi skal definere greia vår, men vil heller ikke mase. Synes vi skal være eksklusive. Skummelt å ta initiativ til praten, så blir små hint fra meg som han besvarer på en måte som antyder at det går i riktig retning… Er kanskje redd for at vi ikke har samme mål, samtidig som jeg har grunn til å tro at han er seriøs og han har gitt uttrykk for at han vil noe mer. Anonymkode: 59cf6...8b2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Hva slags hint kommer du med, og hva slags svar gir han til hintene? Anonymkode: c03c5...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Er det en grunn til at dere har møttes så sjeldent? Her møtte jeg en Tinder-date for 3 uker siden. Har rukket og hatt 4 dater med overnatting + en helg sammen. Her slettet vi Tinder sammen på date nr 3 faktisk. Skal sies at jeg vet ikke om jeg vil kalle det tradisjonelle dater siden alle datene vi har hatt har endet opp med overnatting 🤪 Sann forøvrig så tenker jeg at om det er ingen spesiell grunn til at dere ikke møter hverandre oftere, så hadde jeg kansje tatt det opp? Før jul datet jeg en fyr selv, møttes flere ganger, hadde sex osv..Han nevte fremtiden. Jeg var desverre ofte inne på Tinder å sjekket profilen hans, om han var aktiv osv.. Så en dag hadde han endret profiltekst + bilder, føltes ut som jeg hjertet mitt galopperte. Husket at jeg sendte han en melding der jeg bare skrev at han hadde fått seg fine bilder på Tinder, å da skrev han at det var viktig for han å sondere terrenget før han bestemte seg. Skjønte egentlig da at han hadde flere på «hånd»… Anonymkode: 97a8e...b88
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Vi er begge ganske travle og med barn på hver vår kant, derfor må treffene planlegges ganske nøye…er nok derfor det tar tid. Anonymkode: 59cf6...8b2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Om du ikke vet, så er det første du kan finne ut av, hva han ser etter i ei dame. Dette spør jeg rett ut om før/på første date- alltid. Siden kan du spør om han dater andre enn deg. Så kan du si at du ikke har interesse i å ha sex med han om han holder på med fler. Så får han velge Anonymkode: 89748...750 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke vet, så er det første du kan finne ut av, hva han ser etter i ei dame. Dette spør jeg rett ut om før/på første date- alltid. Siden kan du spør om han dater andre enn deg. Så kan du si at du ikke har interesse i å ha sex med han om han holder på med fler. Så får han velge Anonymkode: 89748...750 Ja. Han har sagt han ikke dater flere nå så jeg stoler på det. Men vi traff hverandre via datingapp, jeg synes det er feil å fortsatt bruke dette nå, men må vel barr høre med han hva han tenker om saken og status med oss. Og framtida🥳 Anonymkode: 59cf6...8b2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja. Han har sagt han ikke dater flere nå så jeg stoler på det. Men vi traff hverandre via datingapp, jeg synes det er feil å fortsatt bruke dette nå, men må vel barr høre med han hva han tenker om saken og status med oss. Og framtida🥳 Anonymkode: 59cf6...8b2 Lurt det. Stille et åpent spørsmål hva han tenker om dere. Anonymkode: 89748...750
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Bare møttes 6 ganger siden april tyder på at han er emosjonelt utilgjengelig og ikke vil inn i noe seriøst. Anonymkode: c3062...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå