AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Vi har hatt trøblete legginger og søvn fra start og blitt anbefalt samsoving av flere. I starten sov vi forsåvidt sammen, men etter at han begynte å bevege seg har det vært vanskelig å få til og vi flyttet ham over i sprinkelseng. Vi vurderer madrass på gulvet, men han kommer uansett til å krype rundt under legging (den tar fort en time) så det blir veldig krevende å få ham til å ligge i ro/holde seg på madrassen. I tillegg våkner han ofte kveld og natt setter seg opp og beveger seg. Han hadde nok bare begynt å krype på madrassen om han lå på gulvet. Andre med aktive barn ved legging/om natten som har noen triks? Anonymkode: 01530...4ff
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Her har det kun fungert med sprinkelseng inntil senga. Da kan vi holde hender og kose. Men han sover så urolig at ingen får søvn om vi sover sammen, så det sluttet vi med. Han sover også mest på magen og jeg får ikke sove når han skal ligge på magen sammen med en av oss. Anonymkode: 22968...17a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her har det kun fungert med sprinkelseng inntil senga. Da kan vi holde hender og kose. Men han sover så urolig at ingen får søvn om vi sover sammen, så det sluttet vi med. Han sover også mest på magen og jeg får ikke sove når han skal ligge på magen sammen med en av oss. Anonymkode: 22968...17a Her fungerer det dårlig med sprinkelseng også dessverre. Han våkner så ofte og da holder det ikke å holde en hånd på ham. Så da blir vi stående og henge over sengen i timesvis hver natt 😔 Før han begynte å krabbe hadde vi bedside så da kunne vi legge oss helt inntil ham når han trengte det. Han våknet mye da også, men roet seg i hvert fall av og til når vi kom nærmere Anonymkode: 01530...4ff
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Hn var ca 13 mnd da vi prøvde ut Ferbers metode. Vi samsov til da, men hn krabbet rundt i søvne, sparket, og sov generelt veldig urolig. Var umulig for meg å få noe søvn. Prøvde å sove på en madrass ved siden av sprinkelsengen, men det funket ikke i det hele tatt. Løsningen her ble derfor en mild ferbers. Der pappaen tok seg av leggingen. Ut 2 min, inne 2 min, ute 3 min, inne 2 min osv. Tok 3-4 dager og hn begynte å sove igjennom hele natta. Anonymkode: 33290...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå