Gå til innhold

Dere som har tatt laser privat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gikk dere gjennom hudlege først? Eller kan en bestille time for laser (mot pigment) over nettet? Og kjemisk peeling? Må til hudlegen først? Eller kan man bestille time for laser/peeling??

Anonymkode: 56ee4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du bestiller time for konsultasjon/laser og begge deler utføres samme time. Det må gjøres på hudklinikk ja. Samme med peeling 

Anonymkode: c0a73...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du bestiller time for konsultasjon/laser og begge deler utføres samme time. Det må gjøres på hudklinikk ja. Samme med peeling 

Jeg har bestilt time hos Hudlege på Volvat. Vil ta enten laser eller peeling. Er det slik at man bare diskuterer på første konsultasjon og deretter kommer man på ny time for laser/peeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har bestilt time hos Hudlege på Volvat. Vil ta enten laser eller peeling. Er det slik at man bare diskuterer på første konsultasjon og deretter kommer man på ny time for laser/peeling?

Som sagt er min erfaring at man gjør behandlingen samme time som konsultasjonen. Men kommer nok an på hvor mye tid de har satt av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som sagt er min erfaring at man gjør behandlingen samme time som konsultasjonen. Men kommer nok an på hvor mye tid de har satt av 

Ps har ikke erfaring med Volvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...