AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Del Skrevet 4. juli 2023 Gikk dere gjennom hudlege først? Eller kan en bestille time for laser (mot pigment) over nettet? Og kjemisk peeling? Må til hudlegen først? Eller kan man bestille time for laser/peeling?? Anonymkode: 56ee4...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Del Skrevet 5. juli 2023 Du bestiller time for konsultasjon/laser og begge deler utføres samme time. Det må gjøres på hudklinikk ja. Samme med peeling Anonymkode: c0a73...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du bestiller time for konsultasjon/laser og begge deler utføres samme time. Det må gjøres på hudklinikk ja. Samme med peeling Anonymkode: c0a73...a33 Jeg har bestilt time hos Hudlege på Volvat. Vil ta enten laser eller peeling. Er det slik at man bare diskuterer på første konsultasjon og deretter kommer man på ny time for laser/peeling? Anonymkode: 56ee4...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har bestilt time hos Hudlege på Volvat. Vil ta enten laser eller peeling. Er det slik at man bare diskuterer på første konsultasjon og deretter kommer man på ny time for laser/peeling? Anonymkode: 56ee4...8e3 Som sagt er min erfaring at man gjør behandlingen samme time som konsultasjonen. Men kommer nok an på hvor mye tid de har satt av Anonymkode: c0a73...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt er min erfaring at man gjør behandlingen samme time som konsultasjonen. Men kommer nok an på hvor mye tid de har satt av Anonymkode: c0a73...a33 Ps har ikke erfaring med Volvat. Anonymkode: c0a73...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå