Gå til innhold

Venner som vil treffes men som bare sitter på telefonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget da med å mase seg til en kaffetur når de sitter med telefonen i hånda hele tiden. Blir jo bortkastet tid og lite lyst for min del å treffes igjen. Tviler på at de ikke vil ha en relasjon men jeg forstår ikke helt denne greia.. 

Anonymkode: d46c1...6dc

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slik venninne, det er såååå irriterende å bare få «mhm» og «nhnh» som svar! Men jeg vet også at hun sliter med angst og depresjon, så å spille pokemon go er hennes redning når hun er sosial.

Anonymkode: 9a7bd...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir for dumt. Det er ren høflighet å legge mobilen i lomma når man prater med folk. Gi tydelig hint om at du føler deg lite connecta med hen når mobilen er framme. 

Anonymkode: b24d4...89c

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ett slikt menneske. Hun spør meg stadig vekk om å dra ut på byen, og da kan hun bli sittende med telefonen en del. Greit nok, men teit, om det er på en kafé på dagtid, men på utesteder i helgene, det ser ikke bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei som stadig spør etter besøk og det slår aldri feil, halvparten av tiden sitter hun og jabber i telefonen.

Anonymkode: cfd51...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som er sånn.. telefonen ligger alltid på bordet uansett hvor vi er, kafé, restaurant.. og hun har på lyden, meldingene piper inn i ett sett, og hun må sjekke hver gang , og også svare.. t.o.m på kino har hun telefonen fremme, på lydløs, men likevel.. hun må sjekke telefonen og svare meldinger da også, og det lyser jo opp hver gang! Såå irriterende!!

Anonymkode: 06d47...d8e

AnonymBruker
Skrevet

Be dem legge telefonen i veska. Hvis dem ikke kan legge bort telefonen for deg er det ikke venner…,,

Anonymkode: 45dc4...b55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte kveldstur, og blir helt paff over alle ungdommene som sykler mens de ser på mobilen... 

Dette er en folkesykdom. Vet ikke hva vi bør gjøre heller, men det burde så absolutt inn i skolen, siden foreldrene ikke klarer å kontrollere barna sine (og noen muligens er like avhengige selv)

Anonymkode: b618d...58f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...