Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! De siste dagene har jeg kjent på en rar følelse og lurer på om jeg kan være gravid? 

jeg har kjent stikkinger i magen, kvalme om morningen, spiser frokost og blir kvalm igjen en time senere + sulten. 

jeg hadde noen dager med ømme pupper, nå er de bare store og er ikke ømme hver dag, men noen dager. Typen sier de er blitt større og det kan jeg også se, pluss tyngre. 

jeg er sliten og sover helst etter jobb, noe jeg aldri gjør. Jeg gråter lett og er veldig følsom. 

i følge Flo appen hadde jeg eggløsning for to dager siden.. Men er veldig usikker på denne appen. 

jeg skal ta en test, det skal jeg! Men ville bare se hva andre tenkte☺️

Anonymkode: f3451...1b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Appen er bare så god som den informasjonen du har lagt inn. Og noen ganger gjør kroppen rare krumspring. Har du regelmessig syklus?

Anonymkode: 909fa...9d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! De siste dagene har jeg kjent på en rar følelse og lurer på om jeg kan være gravid? 

jeg har kjent stikkinger i magen, kvalme om morningen, spiser frokost og blir kvalm igjen en time senere + sulten. 

jeg hadde noen dager med ømme pupper, nå er de bare store og er ikke ømme hver dag, men noen dager. Typen sier de er blitt større og det kan jeg også se, pluss tyngre. 

jeg er sliten og sover helst etter jobb, noe jeg aldri gjør. Jeg gråter lett og er veldig følsom. 

i følge Flo appen hadde jeg eggløsning for to dager siden.. Men er veldig usikker på denne appen. 

jeg skal ta en test, det skal jeg! Men ville bare se hva andre tenkte☺️

Anonymkode: f3451...1b0

Om du hadde eggløsning for to dager siden kan du ikke være gravid og kjenne symptomer allerede. Positiv test og symptomer kommer gjerne når du forventer mensen igjen og den uteblir.

Anonymkode: 3b041...8aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du ikke har regelmessig syklus skal du iallefall ikke gå etter app.

Om dette er gravid symptomer vil du få positive test imorgen.

Og hadde du eggløsning 2 dager siden er du iallefall ikke gravid 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...