AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Gift med en mann som har barn fra tidligere. Vi har ingen barn sammen og jeg syns at foreldrene hans er noen fordomsfulle mennesker jeg ikke liket. De har holdninger til innvandrere jeg ikke liker. Mannen min vil at vi skal besøke dem i en uke men det vil ikke jeg. Er to ganger i året for lite ? Anonymkode: c40fe...8b8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Hvor mange ganger i året besøker dere dine egne foreldre? Anonymkode: 5b576...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange ganger i året besøker dere dine egne foreldre? Anonymkode: 5b576...5b6 Ikke Veldig ofte. Kanskje 6-8 ganger ? De bor mye nærmere og hjelper til mye med barna Anonymkode: c40fe...8b8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Ex svigerfaren min misslikte meg fra vi møttes, var tenåring på den tiden, å pratet så vidt med han. Møttes nesten aldri gjennom hele forholdet, som varte i et tiår. Han besøkte dem alene, men var ikke velkommen heller så det var preferert av alle parter. Håper ikke det blir slik i mitt/ mine framtidige forhold. Anonymkode: 47137...50f
tenkselv Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 3-4 ganger i året, 1-3 uker om gangen. Vi besøker dem, mann og barn mer enn meg, og de besøker oss. Det samme med mine foreldre.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 På min side besøker vi bare min ene forelder hvert andre, kanskje tredje eller fjerde år, hun besøker oss omtrent årlig, begge delene normalt i 4-5 dager av gangen. Det hender mamma kommer på besøk to ganger på ett år og det hender ingen av oss rekker besøk. På mannens side bor begge foreldrene ganske nærme, svigermor besøker vi kanskje 1-2 ganger i mnd, pluss normalt ett besøk på hytta hvert år på 4-5 dager. Svigerfar besøker vi 2-4 ganger i året, så reiser vi bort en skjelden gang med han, da stort sett på typ Kielferga eller lignende. Anonymkode: e17ae...e8b
Maskinfører Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 Om jeg hadde hatt det så tror jeg at jeg ville unngått og treffe dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå