AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Da jeg var ferdig på jobb i dag og sto i garderoben og skiftet klær hørte jeg noe som sjokkerte meg. To av mine kollegaer sto rett utenfor - vindu var åpe - og diskuterte seg i mellom om en annen kollega. "Fa**** jeg må jobbe sammen med (navn) i neste uke. "liker du henne ikke?" "Vet du hva. Jeg tåler ikke det støgge trynet hennes så jeg har bare bestemt meg for å hate henne!" Seriøst? Er det virkelig så lett å hate et annet menneske? Hva synes dere om dette? Jeg fikk nesten lyst til å fortelle dette til hun de snakket om 😑 Anonymkode: b5d24...264
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Hvor gamle er dere, dette er jo latterlig. Ingen som snakker sånn, vel? Anonymkode: 3cae1...7ca 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gamle er dere, dette er jo latterlig. Ingen som snakker sånn, vel? Anonymkode: 3cae1...7ca Fra 30 og oppover Anonymkode: b5d24...264 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Det må jo bare være verna bedrift da?? Anonymkode: dca18...7c9 4
Khloe P.T Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det må jo bare være verna bedrift da?? Anonymkode: dca18...7c9 Tror de fleste som jobber i verna bedrifter har mer respekt for andre enn dette ... 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det må jo bare være verna bedrift da?? Anonymkode: dca18...7c9 Nei Anonymkode: b5d24...264
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Hørtes ut som er veldig oppdiktet/fake samtale.. sikker på at der var akkurat sånn? Høres ut som noe som kunne vært sagt på google translate med lyd oversatt fra russisk til norsk. Anonymkode: 9bee7...718 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørtes ut som er veldig oppdiktet/fake samtale.. sikker på at der var akkurat sånn? Høres ut som noe som kunne vært sagt på google translate med lyd oversatt fra russisk til norsk. Anonymkode: 9bee7...718 Ja, det er sant. Vinduet var åpe og de befant seg rett utenfor. Hørte alt sammen.... Anonymkode: b5d24...264
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant. Vinduet var åpe og de befant seg rett utenfor. Hørte alt sammen.... Anonymkode: b5d24...264 Ser du skriver "åpe" både i innlegget og her.. hva slags dialekt er det ? Anonymkode: 9bee7...718
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ser du skriver "åpe" både i innlegget og her.. hva slags dialekt er det ? Anonymkode: 9bee7...718 Vestlandsk Anonymkode: b5d24...264
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da jeg var ferdig på jobb i dag og sto i garderoben og skiftet klær hørte jeg noe som sjokkerte meg. To av mine kollegaer sto rett utenfor - vindu var åpe - og diskuterte seg i mellom om en annen kollega. "Fa**** jeg må jobbe sammen med (navn) i neste uke. "liker du henne ikke?" "Vet du hva. Jeg tåler ikke det støgge trynet hennes så jeg har bare bestemt meg for å hate henne!" Seriøst? Er det virkelig så lett å hate et annet menneske? Hva synes dere om dette? Jeg fikk nesten lyst til å fortelle dette til hun de snakket om 😑 Anonymkode: b5d24...264 De derre der hadde jeg pinadø ikke sagt en dritt til! Snakker de dritt bak ryggen på en så snakker de dritt om andre også! Anonymkode: 07428...b3a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #12 Skrevet 5. juli 2023 Ikke gjør arbeidslivet ditt personlig. Jeg skaper aldri personlige relasjoner i jobben, er slitsomt. De fleste mennesker baksnakker, er negative til andre mennesker. Derfor holder jeg jobben på et minimum i livet. Anonymkode: a0f1b...1d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå