AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har sett utallige videoer på TikTok der amerikanere tilbereder mat i kjøkkenvasken. Nasty. Hvorfor gjør de det? Noen som har bodd der og vet hvorfor? Anonymkode: e6629...611
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Du vet at vasker kan brukes til ulike formål og desinfiseres før og etter bruk? Mange har søppelkvern i vasken også så det er naturlig å bruke den anneledes enn oss i Norge. Ikke det at de ikke er nasty da, yttersko innendørs og vasking av kylling er langt verre imo. Anonymkode: 19240...955 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Hvordan gjør de det? Putter mikron i vasken? Bruker vasken som skjærefjøl? Anonymkode: 06e61...e9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Jeg tviler sterkt på at dette er "noe amerikanere gjør". Jeg er temmelig sikker på at dette er en ren gimmick for å få klikk og seere, ikke noe annet. Anonymkode: 5fd37...b82 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan gjør de det? Putter mikron i vasken? Bruker vasken som skjærefjøl? Anonymkode: 06e61...e9b Bruker kjøkkenvasken som salatbolle og serveringsfat, f.eks. Helt på trynet, og garantert ikke noe de gjør på fullt alvor. Anonymkode: 5fd37...b82
Eva-Lena Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Har sett noen av disse videoene jeg også. Helt ærlig så trur jeg de gjør det på gjørs. Enkelte elter kjøttdeig med 30 cm lange negler og klær seg litt i hue. Blander masse sammen og voila en middag ferdig. Allikevel så ser jeg aldri at maten blir servert. Folk elsker å provosere og sløse med mat, tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Har sett noen av disse videoene jeg også. Helt ærlig så trur jeg de gjør det på gjørs. Enkelte elter kjøttdeig med 30 cm lange negler og klær seg litt i hue. Blander masse sammen og voila en middag ferdig. Allikevel så ser jeg aldri at maten blir servert. Folk elsker å provosere og sløse med mat, tenker jeg. Ja, det er faktisk helt grotesk hvor mye mat som ødelegges og kastes bort for å få klikk, likes og kommentarer på videoer. Enkelte eier ikke skamvett. Anonymkode: 5fd37...b82 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Djungelvrål skrev (10 minutter siden): Utslagsvasken? Hva slags vask er det? Seriøst? Google er nok din venn i dag Anonymkode: 3f009...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du vet at vasker kan brukes til ulike formål og desinfiseres før og etter bruk? Mange har søppelkvern i vasken også så det er naturlig å bruke den anneledes enn oss i Norge. Ikke det at de ikke er nasty da, yttersko innendørs og vasking av kylling er langt verre imo. Anonymkode: 19240...955 Ja, jeg vet da såpass... Men har de ikke kjøkkenutstyr nok til at de ikke trenger å mose kjøttdeig og annet ned i utslagsvasken (det være seg om den er desinfisert eller ikke...) Anonymkode: e6629...611
Eva-Lena Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, det er faktisk helt grotesk hvor mye mat som ødelegges og kastes bort for å få klikk, likes og kommentarer på videoer. Enkelte eier ikke skamvett. Anonymkode: 5fd37...b82 Det gikk vel en farsott på TT for litt over 1 år siden hvor de lagde noe med tomatsaus, makaroni, ost og sikker noe annet også. Jeg har ennå tilgode å se maten serveres og spises. Ut ofra hva jeg så tviler jeg på at den retten er noe å satse på.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at vasker kan brukes til ulike formål og desinfiseres før og etter bruk? Mange har søppelkvern i vasken også så det er naturlig å bruke den anneledes enn oss i Norge. Ikke det at de ikke er nasty da, yttersko innendørs og vasking av kylling er langt verre imo. Anonymkode: 19240...955 «Du vet at..» hvorfor skriver du sånn til folk? Anonymkode: 843c9...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #14 Skrevet 5. juli 2023 Det er bare for klikk. Ingen som gjør sånn i virkeligheten. Anonymkode: 0e73e...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #15 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): «Du vet at..» hvorfor skriver du sånn til folk? Anonymkode: 843c9...e6d Huff så fælt..... Anonymkode: c233f...b46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå