AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Del Skrevet 4. juli 2023 Ser det skal lindre symptomer på IBS. Jeg sliter med magen, gjort det i mange år. Urolig mage, løs mage, mageknip, plutselig diaré. Oppblåst, følelse av å være uvel hele tia. Noen med liknende symptomer som har blitt bedre av alflorex? Eller hva evt hjalp deg? Anonymkode: d6046...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Del Skrevet 4. juli 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Eller hva evt hjalp deg? Anonymkode: d6046...659 Å ikke spise det jeg ikke tåler. Anonymkode: 4645d...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg tåler litt mer når jeg tar alflorex. Jeg tar dem når skal spise litt ting jeg vet at jeg ikke tåler. I hverdagen har jeg kuttet ut det jeg ikke tåler, så det er ikke behov for sånt. Jeg tåler ikke fiber og de fleste planter. Så jeg har kuttet ut alle planter og spiser bare animalsk og har ikke bare blitt symptomfri fra IBSen mens jeg spiser slik, men jeg har også fått bedre helse enn jeg noen gang har hatt i voksen alder. Anonymkode: d3b5f...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg ble kjempedårlig av dem. Men drakk fermentert te (kombucha og jun) en periode, men det hjalp ikke. Det som faktisk hjalp var å droppe frokosten (aka intermitterende faste) og å kutte ned på fiberinntaket. Anonymkode: b72a3...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå