AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Del Skrevet 4. juli 2023 Skal til Lillehammer i sommer, etter å ha blitt skamklipt av en frisør fra før så kjenner jeg at jeg er veldig lei å bli skuffet 😐. Liker blowout frisyrer, masse volum og layers. Dette kan som sagt være litt risky har jeg opplevd 🤔 Så can anyone help? ❤️ Anonymkode: 2c830...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal til Lillehammer i sommer, etter å ha blitt skamklipt av en frisør fra før så kjenner jeg at jeg er veldig lei å bli skuffet 😐. Liker blowout frisyrer, masse volum og layers. Dette kan som sagt være litt risky har jeg opplevd 🤔 Så can anyone help? ❤️ Anonymkode: 2c830...26d Jeg dro på en drop in hos en utenlandsk sjappe i enden av gå gata. Jepp jeg fikk det fønet opp som en bollywood prinsesse. Men med egen styling var klippen god og rimelig. Litt vrient med språkproblemer Anonymkode: 90437...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg dro på en drop in hos en utenlandsk sjappe i enden av gå gata. Jepp jeg fikk det fønet opp som en bollywood prinsesse. Men med egen styling var klippen god og rimelig. Litt vrient med språkproblemer Anonymkode: 90437...945 Husker du hva det het? 😄 Anonymkode: 2c830...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Del Skrevet 4. juli 2023 Touch er flinke og har godt rykte. Anonymkode: 00727...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå