Gå til innhold

Sydentur 7-8 dager, all inklusive eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å kunne gå på ulike lokale restauranter for å spise.

Anonymkode: e0b16...d3f

AnonymBruker
Skrevet
Fjellmann85 skrev (På 4.7.2023 den 20.20):

Vi vurderer også om jeg skal kjøre ned alene til Kroatia/Hellas og de andre ta fly ned. Bli i Hellas/Kroatia en uke og en uke hjemover med å innom mange storbyer. 

Hva med tog? Gøy for barna for det er mange mennesker på tog, og gøy å bli kjent med nye folk. 

Anonymkode: b12ff...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg har vært på allinclusive så har det vært veldig bra og mye variasjon. Men vi reiser alltid på minst 3+, oftest 4*. Ville ikke valgt allinclusive på 2*. Der jeg har vært så virker det som om kokkene lager mat med personlighet. Absolutt ikke «ikea kafeteria» som en over her sa. 

Anonymkode: afbe9...9be

• Liker 1
Skrevet

Har vært på all inclusive da alle fire barna var ganske små. Da var det helt nydelig.

Men før barna, og etter at de ble litt større, så har vi aldri valgt det. Sjarmen er jo å finne lokale spisesteder og oppleve litt!

Skrevet

Nylig vært i sicilia med kun frokost. 2 liter vann kostet 1.9 euro. En middag (2 voksne og en 12 åring) var mellom 600-800 nok med drikke (inkl øl). Kunne godt kjøpe brød og pålegg på matbutikken for under 5 euro.

Ble fortvilet da dattera likte ikke maten noe særlig (selv om maten var dritt god)

AnonymBruker
Skrevet
SitronTre skrev (4 minutter siden):

Ble fortvilet da dattera likte ikke maten noe særlig (selv om maten var dritt god)

Hvorfor skal man omtale mat som dritt god? Kan man ikke si kjempegod, nydelig eller lignende? 

Anonymkode: 0e64c...81a

• Liker 2
Skrevet

Definitivt ikke. Å gå ut og spise er en stor del av ferieopplevelsen.
Lokale restauranter har alltid bedre enn mat enn all inclusive-hoteller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

All invlusive eller ikke kommer litt an på hva man trenger i løpet av ferien. Er jeg helt fullstendig utkjørt så synes jeg all invlusive er best, da jeg omtrent kan legge hode igjen hjemme.

Har man normalt med energi så er det utrolig koselig å finne spiseplasser og utforske litt rundt seg..

Anonymkode: 0c068...aa2

AnonymBruker
Skrevet

All inclusiv eller ikke kan jo og handle om hvor opptatt man er av mat. Jeg er glad i god mat, og vi lager mye mat fra bunnen hjemme. Men når jeg reiser til «syden» så drar jeg oftest for sol, varme og avslapping - og bryr meg ikke så innmari mye om maten.

Anonymkode: 0c068...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...