AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #21 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Både banker, forsikringsselskaper og mobiloperatører har ofte mer å gå på. Mulig du synes det er frekt å spørre, jeg synes ikke det. Jeg har fått lavere rente på huslånet to ganger i år og forsikringene ble forhandlet ned i april. Mange tusen spart. Har tidligere fått forhandlet ned mobilregningen, denne gangen gikk det ikke. Så vil si jeg er ganske så økonomisk. 😉 Og dere som kommenterer forbruket av nett og mobil kan ta dere ei bolle, dere aner ikke hvorfor vi har behov for kjapt internett og mer GB enn en del andre. 🤣🤣 Forumet her er fantastisk, man blir dømt av vilt fremmede på helt feil grunnlag fordi de tror de vet sannheten når de bare har fått en liten bit. ❤️❤️🤣🤣 Anonymkode: 67b2e...b42 Hva med å bare fortelle hva grunnen er? De fleste av oss klarer ikke forestille seg hvorfor dere trenger så mye data. Anonymkode: 6d106...647 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #22 Del Skrevet 4. juli 2023 Kan du ikke svare på hvorfor dere har så behov for kjapt internett og så mye mobildata per måned? Anonymkode: 46dce...c27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #23 Del Skrevet 4. juli 2023 Forventer TS virkelig å få sympati fordi hun og familien ikke får bruke ubegrenset mobildata? Og 1000/1000 hjemme? Har 750 selv (prioritering) og ingen TRENGER 1 gbit. Litt morsomt innlegg... Anonymkode: 19ba3...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #24 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dere har det jo ikke trangt økonomisk når dere sløser slik med mobildata. Antakeligvis sløser dere tilsvarende med strøm, mat og drivstoff også. Blir så flau over nordmenn som lever som konger mens de samtidig klager over at de har dårlig råd. Anonymkode: d771e...594 Skrev jeg at vi har det trangt? Trangere. Merker selvfølgelig at "alt" er dyrere vi og, som alle andre. Er ganske bevisst på pengeforbruk, reforhandler rente, forsikringer m m jevnlig. Kaster minst mulig mat og følger m på tilbud osv. Hiver ikke penger ut v vinduet, men kunne selvfølgelig dratt ned matforbruket noe. Men så lenge vi ikke MÅ leve på pasta og vann, gjør vi det heller ikke. Jeg blir flau over folk som dømmer så kjapt som deg jeg. Anonymkode: 67b2e...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #25 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): - Vi har det trangere økonomisk - Ikke aktuelt å gå ned i forbruk 🤷🏻♂️🤦🏼♀️ Anonymkode: f090d...4e9 Ikke aktuelt på Internett og mobil nei. Anonymkode: 67b2e...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #26 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forventer TS virkelig å få sympati fordi hun og familien ikke får bruke ubegrenset mobildata? Og 1000/1000 hjemme? Har 750 selv (prioritering) og ingen TRENGER 1 gbit. Litt morsomt innlegg... Anonymkode: 19ba3...caa Var ikke ute etter sympati, ta det helt med ro. Anonymkode: 67b2e...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #27 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke svare på hvorfor dere har så behov for kjapt internett og så mye mobildata per måned? Anonymkode: 46dce...c27 Nei. Anonymkode: 67b2e...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #28 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke aktuelt på Internett og mobil nei. Anonymkode: 67b2e...b42 Nei, Onlyfans og camming krever jo en del båndbredde, sant det 👍🏻 Anonymkode: f090d...4e9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #29 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørsmålet står. De er fire stykker i husholdningen. Med mindre man ikke har tilgang på wifi så skal det godt gjøres å ha behov for 37,5 gb per person. Anonymkode: 36fb3...c72 Jeg bruker omtrent 30gb i måneden normalt, men jeg har ikke nett hjemme da, og jeg må passe på så jeg ikke bruker det opp. Hender jeg kjøper påfyll for siste uka. Anonymkode: adf8f...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #30 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, Onlyfans og camming krever jo en del båndbredde, sant det 👍🏻 Anonymkode: f090d...4e9 🤣🤣🤣 Anonymkode: 67b2e...b42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #31 Del Skrevet 5. juli 2023 Hva er poenget ditt med tråden egentlig? Anonymkode: 86bf1...db9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #32 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Poenget med historien var bare at jeg fikk "tilbud" om å bruke mer penger hos OneCall. Litt småmorsomt bare. Anonymkode: 67b2e...b42 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er poenget ditt med tråden egentlig? Anonymkode: 86bf1...db9 Anonymkode: 67b2e...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #33 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 🤣🤣🤣 Det vet du jo absolutt ingenting om! Vi har fiberbredbånd hjemme med 1000/1000 hastighet men det spiller veldig liten rolle når vi samlet sett ligger på 100-120 GB pr mnd på mobilene. Og nei, det er ikke aktuelt å gå ned på forbruket. 😊 Poenget med historien var bare at jeg fikk "tilbud" om å bruke mer penger hos OneCall. Litt småmorsomt bare. Du burde heller snakke med familien om forbruket fordi dine barn må jo ha film snurrende 24/7 på mobilen. Helt sykt forbruk. Det eneste morsomme her er deres forbruk og at dere ikke skjønner hvordan dere kunne klart dere med mindre. Anonymkode: d94c5...c5c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #34 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Anonymkode: 67b2e...b42 Like morsomt er det jo at du nekter å gå ned i mobildata forbruk enda dere skal prøve å spare penger. Anonymkode: 86bf1...db9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #35 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde heller snakke med familien om forbruket fordi dine barn må jo ha film snurrende 24/7 på mobilen. Helt sykt forbruk. Det eneste morsomme her er deres forbruk og at dere ikke skjønner hvordan dere kunne klart dere med mindre. Anonymkode: d94c5...c5c Bare ro ned reka, det er jeg som bruker mest. 😂 Anonymkode: 67b2e...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #36 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Like morsomt er det jo at du nekter å gå ned i mobildata forbruk enda dere skal prøve å spare penger. Anonymkode: 86bf1...db9 Har ikke falt deg inn at forbruket kan ha med jobb- og skolesituasjonene våre å gjøre da? At det jobbes og streames relativt mye i den sammenheng og også v/ reise og pendling? Den som bruker mest GB på "unødvendige" ting er 16-åringen men hun bruker også minst GB av oss. Anonymkode: 67b2e...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #37 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har ikke falt deg inn at forbruket kan ha med jobb- og skolesituasjonene våre å gjøre da? At det jobbes og streames relativt mye i den sammenheng og også v/ reise og pendling? Den som bruker mest GB på "unødvendige" ting er 16-åringen men hun bruker også minst GB av oss. Anonymkode: 67b2e...b42 Reforhandle mobilavtale med jobben? Anonymkode: 04cb2...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5. juli 2023 #38 Del Skrevet 5. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ikke falt deg inn at forbruket kan ha med jobb- og skolesituasjonene våre å gjøre da? At det jobbes og streames relativt mye i den sammenheng og også v/ reise og pendling? Den som bruker mest GB på "unødvendige" ting er 16-åringen men hun bruker også minst GB av oss. Anonymkode: 67b2e...b42 Burde du ikke da få kostnaden dekt av arbeidsgiver? Både internett fastnett og mobildata? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #39 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke falt deg inn at forbruket kan ha med jobb- og skolesituasjonene våre å gjøre da? At det jobbes og streames relativt mye i den sammenheng og også v/ reise og pendling? Den som bruker mest GB på "unødvendige" ting er 16-åringen men hun bruker også minst GB av oss. Anonymkode: 67b2e...b42 Hva spiller det for noen rolle? Så lenge dere har internett hjemme og på jobben så er det fortsatt unødvendig mye data pr mnd. Anonymkode: 86bf1...db9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 5. juli 2023 #40 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skrev jeg at vi har det trangt? Trangere. Merker selvfølgelig at "alt" er dyrere vi og, som alle andre. Er ganske bevisst på pengeforbruk, reforhandler rente, forsikringer m m jevnlig. Kaster minst mulig mat og følger m på tilbud osv. Hiver ikke penger ut v vinduet, men kunne selvfølgelig dratt ned matforbruket noe. Men så lenge vi ikke MÅ leve på pasta og vann, gjør vi det heller ikke. Jeg blir flau over folk som dømmer så kjapt som deg jeg. Anonymkode: 67b2e...b42 Det som er flaut i denne tråden er jo svarene du gir 🤭🤭🤭 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå