AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Del Skrevet 4. juli 2023 siden jeg har det trangere økonomisk nå enn før. Forklarte at jeg innhenter tilbud på alt fra forsikringer og abonnementer til renter for tiden og spurte også OneCall (nåværende mobiloperatør) om de kunne komme med en bedre pris på abonnementet, da jeg ønsker å få ned utgiftene. Betaler i dag ca 1120,- pr mnd for 150GB som kan fordeles som vi vil på husstandens fire medlemmer. "Tilbudet" jeg fikk var å få ubegrenset data for bare 1155,-. 🤪🤪 Altså, å bruke mer penger enn vi allerede gjør var ikke akkurat det jeg spurte om. 😂 Sikkert et godt tilbud hvis man har behov. Anonymkode: 67b2e...b42 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Del Skrevet 4. juli 2023 Ok? Anonymkode: 8900e...bd1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): siden jeg har det trangere økonomisk nå enn før. Forklarte at jeg innhenter tilbud på alt fra forsikringer og abonnementer til renter for tiden og spurte også OneCall (nåværende mobiloperatør) om de kunne komme med en bedre pris på abonnementet, da jeg ønsker å få ned utgiftene. Betaler i dag ca 1120,- pr mnd for 150GB som kan fordeles som vi vil på husstandens fire medlemmer. "Tilbudet" jeg fikk var å få ubegrenset data for bare 1155,-. 🤪🤪 Altså, å bruke mer penger enn vi allerede gjør var ikke akkurat det jeg spurte om. 😂 Sikkert et godt tilbud hvis man har behov. Anonymkode: 67b2e...b42 Hva skal dere med 150gb, har dere ikke internett hjemme? Anonymkode: 86bf1...db9 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva skal dere med 150gb, har dere ikke internett hjemme? Anonymkode: 86bf1...db9 Det står i innlegget, det deles på alle. Anonymkode: 0b4ad...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det står i innlegget, det deles på alle. Anonymkode: 0b4ad...bce Spørsmålet står. De er fire stykker i husholdningen. Med mindre man ikke har tilgang på wifi så skal det godt gjøres å ha behov for 37,5 gb per person. Anonymkode: 36fb3...c72 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Del Skrevet 4. juli 2023 Dere kan f.eks få 5gb til 199kr, det holder jo i lange baner så lenge dere har WiFi hjemme! Anonymkode: dd4cb...267 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det står i innlegget, det deles på alle. Anonymkode: 0b4ad...bce 150/4 er fortsatt unødvendig hvis dere har internett hjemme. Anonymkode: 86bf1...db9 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere kan f.eks få 5gb til 199kr, det holder jo i lange baner så lenge dere har WiFi hjemme! Anonymkode: dd4cb...267 🤣🤣🤣 Det vet du jo absolutt ingenting om! Vi har fiberbredbånd hjemme med 1000/1000 hastighet men det spiller veldig liten rolle når vi samlet sett ligger på 100-120 GB pr mnd på mobilene. Og nei, det er ikke aktuelt å gå ned på forbruket. 😊 Poenget med historien var bare at jeg fikk "tilbud" om å bruke mer penger hos OneCall. Litt småmorsomt bare. Anonymkode: 67b2e...b42 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere kan f.eks få 5gb til 199kr, det holder jo i lange baner så lenge dere har WiFi hjemme! Anonymkode: dd4cb...267 Fordi alle kun bruker mobilen kun til å lese VG og scrolle Facebook? Komisk at flere tror de har fasiten på andres forbruk. Anonymkode: 67b2e...b42 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg synes det er litt freidig at du forventer at tilbydere av tjenester skal kutte i sin pris fordi du har det trangt, når dere er null interessert i å spare der de fleste andre kutter når de har det trangt; i eget forbruk. Men, du skal ha for forsøket, og det verste man kan få er nei. Men, denne går ikke på OneCall tenker jeg, du fikk jo faktisk et bedre tilbud enn du har i dag. Men kanskje noen har billigere abonnement? Det er jo kommet flere, mindre utfordrerselskap de siste årene. Anonymkode: 7c475...45a 25 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Del Skrevet 4. juli 2023 Dere har det jo ikke trangt økonomisk når dere sløser slik med mobildata. Antakeligvis sløser dere tilsvarende med strøm, mat og drivstoff også. Blir så flau over nordmenn som lever som konger mens de samtidig klager over at de har dårlig råd. Anonymkode: d771e...594 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Del Skrevet 4. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: siden jeg har det trangere økonomisk nå enn før. Forklarte at jeg innhenter tilbud på alt fra forsikringer og abonnementer til renter for tiden og spurte også OneCall (nåværende mobiloperatør) om de kunne komme med en bedre pris på abonnementet, da jeg ønsker å få ned utgiftene. Betaler i dag ca 1120,- pr mnd for 150GB som kan fordeles som vi vil på husstandens fire medlemmer. "Tilbudet" jeg fikk var å få ubegrenset data for bare 1155,-. 🤪🤪 Altså, å bruke mer penger enn vi allerede gjør var ikke akkurat det jeg spurte om. 😂 Sikkert et godt tilbud hvis man har behov. Anonymkode: 67b2e...b42 Ja vel? Anonymkode: eca82...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 🤣🤣🤣 Det vet du jo absolutt ingenting om! Vi har fiberbredbånd hjemme med 1000/1000 hastighet men det spiller veldig liten rolle når vi samlet sett ligger på 100-120 GB pr mnd på mobilene. Og nei, det er ikke aktuelt å gå ned på forbruket. 😊 Poenget med historien var bare at jeg fikk "tilbud" om å bruke mer penger hos OneCall. Litt småmorsomt bare. Anonymkode: 67b2e...b42 Jeg synes dette var en fantastisk respons av OneCall jeg. Kan ikke skjønne hvorfor du forventer å få det du har til lavere pris når det fines flere andre abonnement å velge mellom som allerede er billigere. Må dere virkelig kutte ned på utgifter klarer dere å kutte ned på databruk også. Anonymkode: 634ed...f62 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Del Skrevet 4. juli 2023 Mange fattige over her. Glad jeg har ubegrenset 4G, men kanskje dere bare sitter hjemme hele tiden? Anonymkode: 680a7...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Del Skrevet 4. juli 2023 Er jo ikke rart dere har det trangt økonomisk. 1000/1000 fiber og 150 gb mobildata. Det er mer enn vi har for 10 ansatte på jobb. Anonymkode: a0594...66c 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Del Skrevet 4. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mange fattige over her. Glad jeg har ubegrenset 4G, men kanskje dere bare sitter hjemme hele tiden? Anonymkode: 680a7...289 Har da vel ikke bruk for 30-40 GB i måneden. Anonymkode: cb73c...fb8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. juli 2023 #17 Del Skrevet 4. juli 2023 5 GB, 148 kroner per pers om økonomien er litt trang. Var det jeg lå på tidligere før jeg fikk meg ny jobb. Da hadde jeg utelukkende hjemmekontor. Nå blir det litt lite, men det er jo til å leve med om man begrenser seg litt. Er inne i en prøveperiode nå og betaler 1 kr/mnd i 2 mnd, så tenkte jeg å bytte operatør og ta fatt på en ny prøveperiode til 99 kr/mnd. Får se hvor mange prøveperioder jeg kan ha hos forskjellige operatører. Når det er utnyttet tenker jeg 12 GB for 198 kr, som i hvert fall er et abonnement per dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg synes det er litt freidig at du forventer at tilbydere av tjenester skal kutte i sin pris fordi du har det trangt, når dere er null interessert i å spare der de fleste andre kutter når de har det trangt; i eget forbruk. Men, du skal ha for forsøket, og det verste man kan få er nei. Men, denne går ikke på OneCall tenker jeg, du fikk jo faktisk et bedre tilbud enn du har i dag. Men kanskje noen har billigere abonnement? Det er jo kommet flere, mindre utfordrerselskap de siste årene. Anonymkode: 7c475...45a Både banker, forsikringsselskaper og mobiloperatører har ofte mer å gå på. Mulig du synes det er frekt å spørre, jeg synes ikke det. Jeg har fått lavere rente på huslånet to ganger i år og forsikringene ble forhandlet ned i april. Mange tusen spart. Har tidligere fått forhandlet ned mobilregningen, denne gangen gikk det ikke. Så vil si jeg er ganske så økonomisk. 😉 Og dere som kommenterer forbruket av nett og mobil kan ta dere ei bolle, dere aner ikke hvorfor vi har behov for kjapt internett og mer GB enn en del andre. 🤣🤣 Forumet her er fantastisk, man blir dømt av vilt fremmede på helt feil grunnlag fordi de tror de vet sannheten når de bare har fått en liten bit. ❤️❤️🤣🤣 Anonymkode: 67b2e...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Del Skrevet 4. juli 2023 - Vi har det trangere økonomisk - Ikke aktuelt å gå ned i forbruk 🤷🏻♂️🤦🏼♀️ Anonymkode: f090d...4e9 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #20 Del Skrevet 4. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Både banker, forsikringsselskaper og mobiloperatører har ofte mer å gå på. Mulig du synes det er frekt å spørre, jeg synes ikke det. Jeg har fått lavere rente på huslånet to ganger i år og forsikringene ble forhandlet ned i april. Mange tusen spart. Har tidligere fått forhandlet ned mobilregningen, denne gangen gikk det ikke. Så vil si jeg er ganske så økonomisk. 😉 Og dere som kommenterer forbruket av nett og mobil kan ta dere ei bolle, dere aner ikke hvorfor vi har behov for kjapt internett og mer GB enn en del andre. 🤣🤣 Forumet her er fantastisk, man blir dømt av vilt fremmede på helt feil grunnlag fordi de tror de vet sannheten når de bare har fått en liten bit. ❤️❤️🤣🤣 Anonymkode: 67b2e...b42 Ingen har behov for det Anonymkode: eca82...8ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå