AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Hei! Her er det jo så mange som kan mye, så jeg lurer på om det er noen sammenheng mellom uteblitt eggløsning og veldig sparsom menstruasjon? Jeg fikk positiv eggløsningstest for noen uker siden og fikk mens to uker senere. Denne varte i kun én dag, uten smerter. Vanligvis varer den MINST fem dager med en del smerter. Derimot hadde jeg mine sedvanlige eggløsningssmerter dagen etter positiv eggløsningstest. Anonymkode: dc1e7...c69
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Jeg opplever ofte at mensen starter sånn. Med blødning som varer en dag, så en dag eller to uten før det starter igjen. Anonymkode: 6bb40...95c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Det er eggløsning som utløser mens to uker senere. Ingen egg, ingen mens! Anonymkode: 8707c...cb9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er eggløsning som utløser mens to uker senere. Ingen egg, ingen mens! Anonymkode: 8707c...cb9 Det er ubebruktet egg som utløser mensen, to uker etter eggløsningen. Anonymkode: d66b4...90c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er eggløsning som utløser mens to uker senere. Ingen egg, ingen mens! Anonymkode: 8707c...cb9 Man kan vel få bortfallsblødning, som når man går på p-piller? TS Anonymkode: dc1e7...c69 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg opplever ofte at mensen starter sånn. Med blødning som varer en dag, så en dag eller to uten før det starter igjen. Anonymkode: 6bb40...95c Ja, hender at jeg spotter litt i forkant, jeg også. Men nå har det gått fire dager siden jeg sluttet å blø… Litt rart, men kroppen er jo rar 😊 TS Anonymkode: dc1e7...c69
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er eggløsning som utløser mens to uker senere. Ingen egg, ingen mens! Anonymkode: 8707c...cb9 Tull. Det er ikke sånn at du aldri har mens fordi om du ikke har el. Men kjennetegnet er ofte veldig korte eller veldig lange sykluser når man ikke har el. Og ingen regelmessig mens. Anonymkode: e8558...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Jeg blør lite, har eggløsning. Denne måneden blødde jeg nok til tre minitamponger. Hadde dobbel eggløsning (var på IVF-kontroll). Men, lite mens betyr ofte tynn slimhinne, noe som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Anonymkode: 9e9e0...d78
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har hatt veldig sparsommelig mens de siste månedene etter uttak av p-stav. Bare spotting! Har hatt positive eggløsningtester og tydelige eggløsningssmerter. Nå fant jeg akkurat ut at jeg er gravid, så ingen tvil om at jeg har hatt EL. Så gjenstår det å se om denne holder hele veien til mål. Har jo hatt mistanke om at livmorslimhinnen er for tynn. Anonymkode: 6f40e...22d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er eggløsning som utløser mens to uker senere. Ingen egg, ingen mens! Anonymkode: 8707c...cb9 Det er bare løgn. Google anovulatorisk syklus. TS: for meg stemmer det. Jeg har tydeligvis ikke EL og har da også særdeles sparsom menstruasjon med bare brunt blod i noen dager. Anonymkode: 2aee6...4df
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 Du er ikke gravid? At det er en festeblødning, jeg hadde en liten blødning første mnd etter jeg ble gravid Anonymkode: fa2d8...5b5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 Ta en graviditetstest. Anonymkode: 88e98...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå