AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Hei, jeg har de siste dagene startet å teste med digital el test og har et spm... Alle dagene har vist tom sirkel og når jeg har tatt ut stripsen så har jeg også sett en svak og en sterk linje på de. Men i dag tok jeg en test som viste tom sirkel (dvs ingen el enda) men da jeg fjernet stripsen viste den to like sterke linjer. Erfaringer? Anonymkode: 4cf8b...c48
Sofakona Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Disse skal ikke leses ..disse er ikke som vanlig el tester..disse har ikke noe å si. Bare følg med på skjermen
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Disse skal ikke leses ..disse er ikke som vanlig el tester..disse har ikke noe å si. Bare følg med på skjermen Ah, OK. Takk for svar 😊 Anonymkode: 4cf8b...c48
Laura80 Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Du er nødt å se på den digitale skjermen og ikke tyde de selv. Viser den negativ så forventer du ikke eggløsning de første dagene.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Du er nødt å se på den digitale skjermen og ikke tyde de selv. Viser den negativ så forventer du ikke eggløsning de første dagene. Takk 😊 Da skal jeg overse de☺️ Anonymkode: 4cf8b...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå