Gå til innhold

Hvor mye kontakt har du med daten din når vedkommende er på ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en herlig mann i 6 uker, nå er han 10 dager på ferie med familien sin og sine to barn. 

Hvor mye og hva slags kontakt synes dere er naturlig i denne fasen når vedkommende reiser bort?

Anonymkode: b401c...013

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kontakt med min litt hver dag. Sende snap og bilder, ringte et par kvelder for en koselig prat. 

Anonymkode: 496a2...10d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakkes 1-2 ganger om dagen. Har også kjent hverandre i seks ukers tid men definerer oss som kjærester.

Anonymkode: 7789b...4d7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når den ene er på ferie, så forventer jeg ikke noe kontakt. Vil man sende en melding på kvelden, så er det bare hyggelig, men absolutt ikke noe jeg forventer.

Anonymkode: 66a76...3c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stor variasjon ser jeg 😊 

Vi har begge sagt vi savner den andre, og så "på" at vi skal ringes. Han har fortsatt ikke ringt, og siden han er i et feriehus i Kroatia med huset fullt i familie som ikke vet om oss, og barn som ihvertfall ikke skal vite om noe enda, så tenker jeg det er han som skal ta initiativ til den telefonen siden han vet når det passer best. Vi chatter og snapper, men ikke snakket sammen siden fredag. 

Tror bare jeg er litt skuffet... trodde han var mer gira enn dette her.

Ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stor variasjon ser jeg 😊 

Vi har begge sagt vi savner den andre, og så "på" at vi skal ringes. Han har fortsatt ikke ringt, og siden han er i et feriehus i Kroatia med huset fullt i familie som ikke vet om oss, og barn som ihvertfall ikke skal vite om noe enda, så tenker jeg det er han som skal ta initiativ til den telefonen siden han vet når det passer best. Vi chatter og snapper, men ikke snakket sammen siden fredag. 

Ts

Det skjønner jeg godt, jeg har vært i hans situasjon og da har jeg gått ut i 5 min på tur/i kiosken/gjemt meg på dass og hvisket/gått ut med søpla osv... 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg godt, jeg har vært i hans situasjon og da har jeg gått ut i 5 min på tur/i kiosken/gjemt meg på dass og hvisket/gått ut med søpla osv... 

Var vel det han forespeilet før de reiste... sånn har det ikke blitt da.. tror jeg bare lar det ligge, så får han finne på det selv om det passer.. han er en voksen mann og må klare å ta en telefon om han ønsker det 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stor variasjon ser jeg 😊 

Ts

Han er opptatt!  Slapp av litt…

Endret av Rotemor
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (2 timer siden):

Han er opptatt!  Slapp av litt…

Han er vel det.. får se hvordan det er når han kommer hjem neste uke..

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i ca 3 uker og snakker/snapper flere ganger daglig. Har snakka på telefon 3 ganger ila de 2 ukene jeg var borte. Vi skriver nesten alltid god natt melding og masse klissete hjerter, haha.

Anonymkode: 4acbf...80e

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan avhenge litt av hvordan en forholder seg til tlf/snap og det å sjonglere den type kontakt med barn/familie…ikke alle er like rutinerte der uten at det trenger å ha betydning for deres prosess videre.

Min nye flamme er også på ferie med barn og sender snap kanskje 1-2 ganger daglig og så chatter vi/ringes på kvelden. Men enkelte dager er det litt stillere og andre dager litt tettere…

Anonymkode: 34b34...eec

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og kontakt med en, og vi er veldig gira på hverandre. Han er og i Kroatia, og jeg hører nesten ingenting 😅 Men han sa før han dro at prisene er dyre og det er dårlig nett. De er mye sammen som familie. Så jeg må å bare vente til han kommer hjem om FEM uker🫣 Da reiser jeg til han å skal være en uke. Han sa før han dro jeg er hans dame og han ser en fremtid med oss. Er din kar bosnier? 

dame 39🙋🏻‍♀️

Anonymkode: de7a4...dad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har og kontakt med en, og vi er veldig gira på hverandre. Han er og i Kroatia, og jeg hører nesten ingenting 😅 Men han sa før han dro at prisene er dyre og det er dårlig nett. De er mye sammen som familie. Så jeg må å bare vente til han kommer hjem om FEM uker🫣 Da reiser jeg til han å skal være en uke. Han sa før han dro jeg er hans dame og han ser en fremtid med oss. Er din kar bosnier? 

dame 39🙋🏻‍♀️

Kroatia er i EU og det koster like mye å ringe som i Norge. Jeg er bosnier og hvis du ikke hører noe så er det rart. Bosniske menn er veldig på når det gjelder kontakt 😊 De fleste desverre har en dame på si der nede 

Anonymkode: a1419...051

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

dame 39🙋🏻‍♀️

Neida, han er norsk, er bare på ferie der. Han er veldig på ellers, sender gjerne god morgen melding, og tar aldri kvelden uten nattamelding. Vi møtes også annenhver dag. Men han forespeilet at han kom til å savne meg på ferieruren og var den som lurte på om vi kunne ringes noen ganger og sa selv at han kunne gå seg en tur og slikt når han skulle ringe. Så jeg tenker det er opp til han, jeg er jo hjemme i den vanlige tralten med jobb og slikt. Vi skriver med hverandre på snap hver dag, og sender ett og annet bilde..

Kjenner jo at jeg savner han. Og vil gjerne høre stemmen hans ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi rakk én date, før hun reiste bort i to uker. Snap har glødet, og forventningene er som en unge til julaften! 

Anonymkode: 5c57c...720

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi rakk én date, før hun reiste bort i to uker. Snap har glødet, og forventningene er som en unge til julaften! 

Anonymkode: 5c57c...720

Hehehe, vi har møttest en del og overnattet 😅 men ja, vi har hatt noen slike kvelder.

Har hun barn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner han godt. Å være på ferie med barn er krevende. At han holder kontakt med deg via snap er positivt

Anonymkode: c9b9f...2ce

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er forsåvidt på ferie jeg også. Men en viss kontakt har vi, hun driver og sender bilder av puppene sine. Som om det ikke er nok av pupper her jeg er, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Er i tidlig datingfasen med ei. Hun er student og bortreist i 2-3 måneder nå, vi snakker lite i mellomtiden. Jenta virker bra, plager meg egentlig lite og så får vi heller ta opp igjen kontakten etter sommeren.

Anonymkode: 19d37...0f7

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (10 minutter siden):

Er forsåvidt på ferie jeg også. Men en viss kontakt har vi, hun driver og sender bilder av puppene sine. Som om det ikke er nok av pupper her jeg er, liksom.

Føler med deg.

Anonymkode: cb4c6...0ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...