male32 Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Hei Jeg får hele tiden varsler fra Snapchat. Dette er veldig irriterende. Telefon varsler hele tiden, og så står det et navn på en person jeg ofte ikke kjenner, er på snapchat. Hvordan kan jeg skru av dette?
anon01 Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Dette kan du endre på flere måter. Du kan enten gå inn på innstillingene på telefonen for å fjerne ALLE varsler fra Snapchat appen. Eller så kan du velge hva snapchat varsler om. Det høres ut som du har Venneforslag-varsel på. Du skriver ikke om du sitter på android eller apple-telefon, men har funnet en brukerveiledning fra snapchat under for android. Det burde være ganske likt for apple. Dette skrur du av på denne måten: https://help.snapchat.com/hc/no/articles/7012326186900-Hvordan-kontrollerer-jeg-Snapchat-varsler-på-Android- Hvordan kontrollerer jeg Snapchat-varsler på Android? Blir telefonen din bomba med for mange varsler? Finn ut hvordan du kontrollerer innstillingene for varsler i Snapchat-appen. Du kan alltid skru av varsler for Snapchat (og på igjen) når som helst! Skru av alle varsler for Snapchat: Trykk på ⚙️ i profilskjermen for å åpne Innstillinger. Trykk på "Varsler". Fjern krysset fra "Aktiver varsler" for å skru av alle varsler i Snapchat. NB: avhengig av hva slags enhet du har, kan du måtte aktivere varsler i din enhets innstillinger før du kan styre dem i Snapchat-appen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå