Gjest saksofonelsker Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Det er ingen ende å begynne i... men eksen min som jeg dro fra har ennå ikke gitt seg... fire uker siden så var det DET... Før det var det DET. Jeg orker ikke gå i detaljer her, men han forfølger meg også på internet. Og han er it-xpert. Får han rede på den nye ip-adr. mi - så kan han sause og corne det skikkelig til her. Jeg bør kanskje møte han og ta en prat og snakke. Vi trodde vi kunne leve alene på en øde ø, jeg fikk jobb - det fikk han også, men han ville ikke HA. hAN har sittet inne for uaksomt drap før, men han løy i flere år for meg ang omstendighetene. Jeg er ikke redd han, men jeg blir kvalm. vega Hva gjør jeg??? ringer han og spør? gir fan og ringer og spør? gir totalt blaffen?
Gjest Elskerinnen Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Jeg skal møte han. Denne min eks... som jeg drømmer om når jeg sover. Jeg rømte hals over hodet. Vi har ikke sett hverandre på over ett år. Jeg tenkte på kake og kaffe, han tenkte på øl. Da han ringte... Da ba jeg han ta med seg gummi og øl.... Han suuper inn spenn på den nye jobben sin og jeg var den stakkars sekretæren som var ubealt og iideel elskerinne - men kanskje jeg var for smart....og hadde for mye makt - det tålte han ikke... Menn liker ikke at kvinner har makt? At de sier: signatur der og signatur der... Alt er klart, så kjøres det i posten. Mens de sitter der og er uopplyste, og må få sekretæren /kona til å forklare at slik er det og det og det.... Han er morsom, men han er spinn gal også. Kunstner. vega mulig jeg har fått akutt halsbetennelse i dag....
Gjest vega Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 akutt halsbetennelse betyr = hvisking....hes, feber, bett i desa osv. Ja, jeg har jobba i teater jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Kryptisk, og ganske lite presist budskap.
Gjest Pecado Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ville bare gitt fan. Uten å ringe. Han forstår neppe hva du mener likevel.
Nelle Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ville bare gitt fan. Uten å ringe. Han forstår neppe hva du mener likevel. ←
minienthe Skrevet 13. januar 2006 #11 Skrevet 13. januar 2006 jeg ramlet ut sånn ca halvveis i det første innlegget.... hva er meningen med denne tråden ?
Gjest christineemily Skrevet 13. januar 2006 #13 Skrevet 13. januar 2006 en tyyynn rød traad det her!
Gjest Louisa Skrevet 13. januar 2006 #14 Skrevet 13. januar 2006 ? Jeg må innrømme at jeg ikke forsto noe som helst av dette innlegget. Men det var kanskje meningen.
Gjest Aloha Skrevet 14. januar 2006 #15 Skrevet 14. januar 2006 ? Jeg må innrømme at jeg ikke forsto noe som helst av dette innlegget. Men det var kanskje meningen. ← Sier meg enig der.....prøvde hardt, men klarte ikke se sammenhengen i dette.. :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #17 Skrevet 14. januar 2006 Jeg ville bare gitt fan. Uten å ringe. Han forstår neppe hva du mener likevel. ←
Gjest Piper Skrevet 15. januar 2006 #18 Skrevet 15. januar 2006 Jeg ville bare gitt fan. Uten å ringe. Han forstår neppe hva du mener likevel. ← :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå