Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør etter "a4" kvinner mellom 20-30 år sin mening om hår på menn. Altså hår på armer, bein, overkropp og kjønnshår. Hvilken mengde hår er best på stedene jeg nevnte. Er det turn-off hvis man for eksempel har veldig mye hår?

Anonymkode: f6a69...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg litt eldre enn 20-30 år, men jeg vil si nesehår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye hår kan være sexy det, men kommer an på personen. Afro kan jeg styre meg for. 

Anonymkode: 999fb...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt nice til varierende mengder med hår, kjemi er viktigst

Anonymkode: 28329...b78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til kroppshår så skal det være veldig mye før jeg reagerer. Sånn type teppe på bryst/mage og rygg.

Anonymkode: ab026...166

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barber skuldre og rygg, det og nesehår er så lite lekkert…

Anonymkode: ba2e8...e28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke mye hår utenom på hodet. En tjukk hårvekst er veldig tiltrekkende på menn i forhold til tynnhåret og viker eller skallet. Ikke langt hår men kort, stylet og tykt. 

Har han mye hår på brystet foretrekker jeg at det trimmes ned eller vokses vekk. Armhulehår klippes til 2-4 cm og ikke lange lisser og dreads. Hår på ryggen er et stoooort nei. Hår på bena er normal vekst helt ok men foretrekker mindre og evn trimmet. Mye hår på bena hadde ikke vært en dealbreaker som hår på ryggen men jeg hadde bedt han trimme det om det var så tett at man knapt fikk hudkontakt 

Anonymkode: 832e3...648

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke finn på å barber brystkassa!! Det er så grusomt når alt man vil er å chille i armkroken og stubbene rasper opp ansiktet 🥲

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med balle-hår, bør det barberes bort?

Anonymkode: 83a49...07c

Skrevet

Nesehår, lange hår i øyenbrynene eller i ørene. Totalt turn off for meg🤢

• Liker 2
Skrevet

Rygghår er for meg helt no go. Klarer det bare ikke😬 ellers er det ikke så nøye. Fint å trimme håret nedentil og ikke ha en hel busk i trynet da😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40, så det er vel ikke meg du spør (men jeg er veldig A4, da). Jeg liker menn med ganske mye hår. Liker ikke glatte brystkasser, der MÅ det være hår. Hår på rygg er kanskje ikke det mest sexy, men menn med mye hår på brystet har jo gjerne hår på ryggen også, det er liksom bare en del av pakka. 

Hårete underarmer er dødssexy, stort pluss for meg.

Busken nedentil bør ikke fjernes, men bør ikke være for lang, så gjerne trimme det ned med saks.

Resten av området der nede: det må være glatt der jeg skal ha tunga mi. Så blir det opp til ham hvor han vil ha tunga mi.

Barbering/fjerning av kroppshår er dealbreaker for meg. Jeg vil heller ha en mann med hår på ryggen, enn en mann som barberer eller vokser seg på ryggen! Har en kompis som egentlig er ganske hårete, men han barberer leggene fordi han sykler. Det ser bare latterlig ut, huff.

Nesehår og ørehår, derimot, er nasty. Få det bort.

Anonymkode: 5e403...2ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Anonymkode: 0a583...730

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er over 40, så det er vel ikke meg du spør (men jeg er veldig A4, da). Jeg liker menn med ganske mye hår. Liker ikke glatte brystkasser, der MÅ det være hår. Hår på rygg er kanskje ikke det mest sexy, men menn med mye hår på brystet har jo gjerne hår på ryggen også, det er liksom bare en del av pakka. 

Busken nedentil bør ikke fjernes, men bør ikke være for lang, så gjerne trimme det ned med saks.

Resten av området der nede: det må være glatt der jeg skal ha tunga mi. Så blir det opp til ham hvor han vil ha tunga mi.

Barbering/fjerning av kroppshår er dealbreaker for meg. Jeg vil heller ha en mann med hår på ryggen, enn en mann som barberer eller vokser seg på ryggen! Har en kompis som egentlig er ganske hårete, men han barberer leggene fordi han sykler. Det ser bare latterlig ut, huff.

Det du beskriver er ikke A4 nei.

Anonymkode: 4ab5e...9df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt skjegg på tissen er turn off 🤮

Anonymkode: 4ab5e...9df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

JA

AnonymBruker
Skrevet
Blablabla23 skrev (8 timer siden):

Ikke finn på å barber brystkassa!! Det er så grusomt når alt man vil er å chille i armkroken og stubbene rasper opp ansiktet 🥲

Det er derfor det er fint å stusse de istedet eller vokse det vekk :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig i denne! 
Øyenbryn, nesehår, ørehår og nedentil bør være trimmet eller til nød fjernet. Ellers bør resten av kroppshåret være naturlig. 

K32

Anonymkode: 7a94e...f3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...