AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Jeg tok blodprøve for ca 1 1/2 t siden, og har verkt i armen. Nå har det dannet seg en klump😏Hva er dette? må jeg gjøre noe? er syk og sengeliggende men karret meg på en akuttime for å sjekke infeksjoner eller evt matforgiftning. Anonymkode: 5d7e5...524
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Sannsynligvis bare et hematom (blodansamling). For å unngå dette neste gang bør du presse på bomullsdotten noen minutter etter prøvetaking, samt unngå å bøye armen de første minuttene. Anonymkode: d5b3f...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sannsynligvis bare et hematom (blodansamling). For å unngå dette neste gang bør du presse på bomullsdotten noen minutter etter prøvetaking, samt unngå å bøye armen de første minuttene. Anonymkode: d5b3f...0f5 Ok, tusen takk for svar☺️ble litt stresset. Anonymkode: 5d7e5...524
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Hvor lenge skal det gjøre vondt? klarer nesten ikke å bruke armen i dag😏 Anonymkode: 5d7e5...524
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor lenge skal det gjøre vondt? klarer nesten ikke å bruke armen i dag😏 Anonymkode: 5d7e5...524 Prøv å slapp av, dette er ingenting å være redd for. Det er bare blod som har kommet utenfor blodåren. Og din irrasjonelle frykt gjør at du tror du ikke kan bruke armen, men det klarer du selvfølgelig helt fint. Anonymkode: d6107...7f2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøv å slapp av, dette er ingenting å være redd for. Det er bare blod som har kommet utenfor blodåren. Og din irrasjonelle frykt gjør at du tror du ikke kan bruke armen, men det klarer du selvfølgelig helt fint. Anonymkode: d6107...7f2 Jeg merker det jo godt når jeg ikke klarer å utføre jobben min i dag…frykt eller ikke frykt. Anonymkode: 5d7e5...524
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg merker det jo godt når jeg ikke klarer å utføre jobben min i dag…frykt eller ikke frykt. Anonymkode: 5d7e5...524 Du tror du har matforgiftning og er på jobb? Du vet det er ekstremt smittsomt? Anonymkode: 771b2...d01
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du tror du har matforgiftning og er på jobb? Du vet det er ekstremt smittsomt? Anonymkode: 771b2...d01 Jeg har magesår så det er trolig ikke matforgiftning, men pga flere ting ville legen teste alt. Jobben min består av vasking i noen folketomme bygg. Uff angrer på at jeg la ut denne posten🫣 Anonymkode: 5d7e5...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå