Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går merket jeg at jeg begynte å få litt rar smerte rett over symfysen. Det kjentes litt ut som UVI så jeg kjøpte en selvtest på apoteket.  Den ble bittelitt farget på leukocytter,  men det var så lite forskjell at jeg valgte å se bort fra det. I dag fikk jeg igjen skikkelig smerter i skrittet når jeg var ute og gikk, hvis jeg trykte hardt der mens jeg gikk så slutta det. Burde kanskje ut å kjøpe flere tester, men tenkte å høre om noen har noen erfaringer først. Vil dere si UVI eller bekkenleddsmerter? Jeg tisser ofte, men jeg har en baby som sparker meg i blæra så det er i grunn ikke noe nytt. Ingen svie ved vannlating

Anonymkode: 64005...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller mer mot bekkenløsning enn uvi. Prøv å ta korte skritt når du går og meld deg opp på gravid-trening i basseng el. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaisada skrev (1 minutt siden):

heller mer mot bekkenløsning enn uvi. Prøv å ta korte skritt når du går og meld deg opp på gravid-trening i basseng el. 

Har slitt med bekkenløsning en stund nå, men det har liksom vært i hofta og halebeinet. Tenkte å begynne med sånn trening men det er sommerstengt

Takk for svar  :)

Skrevet

Symfyseløsning? Symfysen går fra hverandre under graviditet og kan være ganske vondt😊 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som symfysesmerter. Det er vondt. Jeg måtte slutte å gå tur da bevegelse gjorde det verre 

Anonymkode: 11a94...07f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får utslag på leukocytter har du jo bakterier i urinen. Hva er poenget med selvtester om de uansett feiltolkes?

Anonymkode: 038db...7de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du får utslag på leukocytter har du jo bakterier i urinen. Hva er poenget med selvtester om de uansett feiltolkes?

Anonymkode: 038db...7de

Det er ikke det det betyr. Det betyr at urinprøveglasset mitt kan være kontamitert. Det betyr at når jeg legger fra meg stripsen så kan det komme bakterier fra området den ligger på som kan farge den. Så lite fargeforskjell var det

Jeg er sykepleier

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, jeg heller mer mot symfyseløsning. Regner med det går over :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er ikke det det betyr. Det betyr at urinprøveglasset mitt kan være kontamitert. Det betyr at når jeg legger fra meg stripsen så kan det komme bakterier fra området den ligger på som kan farge den. Så lite fargeforskjell var det

Jeg er sykepleier

Kontaminert* mente jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uansett, jeg heller mer mot symfyseløsning. Regner med det går over :)

Symfysesmerter går ofte ikke over før fødsel er overstått, dessverre.

Anonymkode: e2863...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Symfysesmerter går ofte ikke over før fødsel er overstått, dessverre.

Nei nei, da får vi vel overleve det og  :ler: Litt av hvert man skal gjennom 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei nei, da får vi vel overleve det og  :ler: Litt av hvert man skal gjennom 

Jepp😅 Men hadde testet igjen om litt i tilfelle, man kan ha stille urinveisinfeksjon uten så mye symptomer men det kan bli alvorlig likevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...