AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Noen som vet hva jeg gjør feil? Anonymkode: 9811c...594
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Vet ikke hva du gjør feil, men jeg sliter med at den begynner å lukte maling selvom jeg gjør alt riktig… Har du prøvd Skillebekks nødhjelp? Anonymkode: cb6b3...fa0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Når skiller den seg da? I kjøleskapet når den har stått en stund eller når du har matet den og den skal være klar til baking? Anonymkode: e8f27...07b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når skiller den seg da? I kjøleskapet når den har stått en stund eller når du har matet den og den skal være klar til baking? Anonymkode: e8f27...07b Er på dag 5 av å lage en, følger Matprat sin fremgangsmåte 😊 Så den står på benken og er blitt matet fem dager på rad nå (den skilte seg i går, jeg tok av "vannet" og matet på nytt), og nå skiller den seg igjen 😄🙈 -TS Anonymkode: 9811c...594
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke hva du gjør feil, men jeg sliter med at den begynner å lukte maling selvom jeg gjør alt riktig… Har du prøvd Skillebekks nødhjelp? Anonymkode: cb6b3...fa0 Huff! Takk for tips, skal sjekke ut 😀 -TS Anonymkode: 9811c...594
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Du gjør ingenting feil, det er helt normalt at den skiller seg når du er i oppstartfasen. Bare rør det inn igjen og fortsett slik som du har gjort etter oppskrift. Min var også slik når jeg laget min for snart 2 år siden, men rundt dag 10 så skjedde det en tydelig endring og den både luktet og så rett ut, om du skjønner. Nødhjelp tror jeg ikke du trenger å tenke på ennå. Gi det et par dager og se om det ikke kommer seg. Anonymkode: e8f27...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå