AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Hei Jeg gir ofte min mann nytelse, orgasme i form av BJ eller lignende. Hva forventer dere tilbake? Er det ok at han legger seg og sover etterpå eller forventer dere det samme tilbake av han? Anonymkode: 272b7...fa6
AprilLudgate Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Jeg forventer at det legges tilrette for muligheten til at jeg kan få orgasme ja. At partner tar imot og så avslutter etterpå er ikke å legge tilrette. 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Spørs hvordan det passer. Noen ganger tilbyr jeg og ønsker ikke noe tilbake, andre ganger er det etter tur. Anonymkode: e97de...64b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Jeg trenger ikke noe tilbake, men han insisterer 😅😅 han eeeeeeelsker å slikke meg, og jeg eeeeeeelsker bj 😅 Anonymkode: 608d3...74c 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Hos oss er det jeg (kvinnen) som ønsker orgasme flest ganger, og som er på ham flest ganger for å hjelpe meg. Hvis det ikke fremgår av det som skjer om han også ønsker orgasme, pleier jeg rett og slett og spørre ham om og hvordan han vil at jeg skal gi ham orgasme. Normalt vil jeg gi ham orgasme etter at han har gitt meg. Selv om vi begge ønsker å komme, vil han alltid insistere på å gi meg først, hvis det ikke er slik at vi kan komme sammen. Noen ganger ønsker jeg å komme en gang til etter at han har kommet:) Anonymkode: 7018c...41c
SlemUlv Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Forventer ingenting tilbake. Skal vi begge ha orgasme, har vi piv sex. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Ingen har plikt til noe som helst. Men jeg ser ikke helt poenget med å ha sex med noen som ikke gidder å gjøre sitt for at jeg skal få orgasme. Anonymkode: f4f0b...476 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Jeg syntes aldri orgamse burde være en plikt for den andre. Det må være mulig å ha sex hvor den ene ikke kommer hver gang SÅ lenge det er gjensidig og går opp i opp. At sex er en plikt er aldri bra, at man føler man må prestere er aldri bra. Men jeg ønsker jo oftest orgamse selv, da hjelper jeg til, ber ham gjerne stoppe opp så jeg kommer først. Men å gi en blowjob uten å få noe tilbake der og da det må være helt innafor av og til. Deilig og bare kunne motta av og til også. Så lenge det går opp i opp Anonymkode: 3e510...be3 1
Rosa Dartle Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Ingen har vel noen plikt. Men om han ikke hadde vært interessert i at jeg skulle komme, ville jeg syntes det var kjedelig sex etter hvert. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Nei overhodet ikke, jeg elsker å gi en mann orgasme uten at jeg trenger å få tilbake.
Rotemor Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 Rosa Dartle skrev (7 minutter siden): Ingen har vel noen plikt. Men om han ikke hadde vært interessert i at jeg skulle komme, ville jeg syntes det var kjedelig sex etter hvert. Ja, jeg tror mange, særlig kvinner, mister sexlysten på sikt dersom de ikke blir tilfredsstilt selv. Men plikt er aldri et ord jeg ville brukt. Men en partner som ikke har lyst, er ikke en partner jeg hadde ønsket sex med i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg gir ofte min mann nytelse, orgasme i form av BJ eller lignende. Hva forventer dere tilbake? Er det ok at han legger seg og sover etterpå eller forventer dere det samme tilbake av han? Anonymkode: 272b7...fa6 Å forvente slike ting er ikke sundt i ett forhold. Noen ganger gir man, uten å kreve noe tilbake, og det går begge veier Anonymkode: b24e9...276 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 Ville følt det var stress om det skulle være likt for begge hver gang, men over tid tenker jeg at det bør legges til rette for kvinnens orgasme. Anonymkode: f8847...e93
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 Skal du ha det likt HVER gang...vil du slite med å være i et forhold. Må ikke ha orgasme selv om vi har samleie...jeg elsker å gi. Tenk om man skal forvente orgasme av begge parter hver gang man har sex! 😅 Det kan nok skape prestasjonsangst etterhvert, så orgasmen uteblir. Ond sirkel. Liker kjappis vi som regel, da får han gjerne en BJ til han spruter. Eller tar meg bakfra på kne, der jeg gjerne legger opp til det selv. Kommer jeg så gjør jeg det...fornøyd uansett. Anonymkode: a57c7...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal du ha det likt HVER gang...vil du slite med å være i et forhold. Må ikke ha orgasme selv om vi har samleie...jeg elsker å gi. Tenk om man skal forvente orgasme av begge parter hver gang man har sex! 😅 Det kan nok skape prestasjonsangst etterhvert, så orgasmen uteblir. Ond sirkel. Liker kjappis vi som regel, da får han gjerne en BJ til han spruter. Eller tar meg bakfra på kne, der jeg gjerne legger opp til det selv. Kommer jeg så gjør jeg det...fornøyd uansett. Anonymkode: a57c7...7ae Dette må være skrevet av en kvinne som sliter med å få orgasme, eller en partner til en sånn kvinne. Jeg har to lange forhold bak meg, og målet var alltid at begge skulle komme i mål/få orgasme når vi hadde sex sammen. Jeg kan telle på en hånd de få gangene det ikke gikk,….! Jeg har full forståelse for at noen sliter med å komme, men det betyr ikke at det gjelder alle, eller at vi andre (som ikke har problemer med å få orgasme) skal finne oss i ha orgasmeløs sex. Nei, takk. Samleie uten orgasme hadde ført til sextørke her. Jeg foretrekker å ha sex med menn, som bryr seg like mye om min orgasme som sin egen. (For det samme gjør jeg) Anonymkode: e77b4...201 2
Even Tuell Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingen har plikt til noe som helst. Men jeg ser ikke helt poenget med å ha sex med noen som ikke gidder å gjøre sitt for at jeg skal få orgasme. Anonymkode: f4f0b...476 Du tenker litt som meg ... jeg vil ikke kreve å få orgasme ... krav er usexy, men jeg ønsker at den jeg har sex med skal ha lyst til at jeg skal ha det godt også: "Jeg vil ikke bare ha orgasme, jeg vil at du skal ville at jeg skal få orgasme". Hvis den andre ikke er så interessert i meg og mitt, så synker min interesse tilbake også. God sex krever gjensidig ønske om at den andre skal nyte. Begge må ha lyst til å gi. 1
Coachshinny Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 Even Tuell skrev (7 minutter siden): Du tenker litt som meg ... jeg vil ikke kreve å få orgasme ... krav er usexy, men jeg ønsker at den jeg har sex med skal ha lyst til at jeg skal ha det godt også: "Jeg vil ikke bare ha orgasme, jeg vil at du skal ville at jeg skal få orgasme". Hvis den andre ikke er så interessert i meg og mitt, så synker min interesse tilbake også. God sex krever gjensidig ønske om at den andre skal nyte. Begge må ha lyst til å gi. Det handler om ikk bare om å gi orgasme, men det handler om lysten til å gi partner orgasme, se han eller hun vri seg å stønne i ekstase, mens han eller hun rykker å rister. Det er ikke noen plikt, men jeg elsker å gi min partner orgasme, det tenner og meg som et uvær. Kommer da som en orkan😅😅
Fioljenta Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 Å forvente noe av ham rett etterpå har jeg gitt opp for lengst. Han blir helt utslått og sovner. 😂 Men, ja, jeg forventer at det er sånn ca likt over tid, så kvelden etter kan jeg se på ham med et litt lurt smil og si: «Jeg tror du skylder meg noe…» Egentlig er det ikke sånn at vi fører regnskap, men det er en litt leken måte å ta initiativ. 💜 Likevel. Han bestemmer om og når han eventuelt vil. Og det samme gjør jeg. Tvang fungerer ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 Forventer orgasme ved hvert samleie. Gir jeg han er kjapp bj i dusjen forventer jeg at det utvikler seg til samleie i dusjen så jeg også får mitt. Gir jeg han en kjapp runk i bilen trenger jeg ikke nødvendigvis noe tilbake med en gang men forventer at han også kan fingre meg i bilen andre dager uten å forvente noe igjen. Skal gå opp i opp Anonymkode: a93f4...db3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei Jeg gir ofte min mann nytelse, orgasme i form av BJ eller lignende. Hva forventer dere tilbake? Er det ok at han legger seg og sover etterpå eller forventer dere det samme tilbake av han? Anonymkode: 272b7...fa6 Jeg er mann. Jeg har orgasme kanskje 6 av 10 ganger vi har sex. For meg er det hennes nytelse som betyr noe. Jeg er veldig lite opptatt av egen nytelse/orgasme når jeg har sex. Jeg er en utpreget giver. Å være passiv mottaker er ikke min greie i det hele tatt. Tror jeg har fått kanskje 2 BJs (mitt valg) av kona mi de 19 årene vi har vært i lag. Interesserer meg ikke. Anonymkode: f6e16...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå