AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Hvorfor? Tenker du ikke over at det gjør det vanskelig for nestemann å betale? Opplever dette nesten hver eneste gang jeg er på butikken, at jeg må klemme meg frem til betalingsterminalen eller rett og slett vente til vedkommende finner det for godt å flytte seg.. Anonymkode: ab585...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 "Unnskyld, kan du flytte deg litt så jeg får betalt?" Anonymkode: 765fa...606 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "Unnskyld, kan du flytte deg litt så jeg får betalt?" Anonymkode: 765fa...606 Men bør det virkelig være nødvendig? Anonymkode: ab585...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Fordi jeg ikke rekker fra nederst på båndet, til øverst der personen bak kassa alltid setter urter, egg, med mer. Og slutt å klem deg innpå folk. Si bare "unnskyld" om de ikke ser deg. Anonymkode: 8a8c7...1f4 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Fordi jeg har bekhterev! Jeg klarer ikke stå bøyd i den vinkelen og må stå på sida og samle varene mine. Anonymkode: e94ba...54e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi jeg ikke rekker fra nederst på båndet, til øverst der personen bak kassa alltid setter urter, egg, med mer. Og slutt å klem deg innpå folk. Si bare "unnskyld" om de ikke ser deg. Anonymkode: 8a8c7...1f4 Ikke ser meg? Køa er lang som et vondt år, det kommer en stadig strøm av nye kunder. At man ikke rekker forstår jeg, da går man opp på siden, drar med seg varene ned og pakker i området som er ment for pakking! Anonymkode: ab585...6f2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Irriterende, ja. Men jeg presser meg frem og står oppi dem. Når de ser meg, så flytter de seg. Anonymkode: 8473c...989
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Som andre sier, på grunn av hylla bak båndet, og fordi de ansatte er hensynsfulle og setter skjøre varer på siden oppe, må jeg stå ved siden av båndet for å pakke. Jeg prøver å ta hensyn til den som kommer bak, samtidig som jeg er effektiv slik at båndet blir tømt raskest mulig, men av og til går det dessverre skeis. Da håper jeg virkelig at den som kommer bak ber meg om å flytte meg slikt de kommer forbi. Anonymkode: 7c626...672
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Irriterende, ja. Men jeg presser meg frem og står oppi dem. Når de ser meg, så flytter de seg. Anonymkode: 8473c...989 Typisk uhøflige nordmenn. Hva med å si unnakyld kan jeg få komme frem. Trenger du deg uhøflig på hos meg, trenger jeg meg på tilbake. Til jeg er ferdig å pakke. Anonymkode: f0318...5cb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke ser meg? Køa er lang som et vondt år, det kommer en stadig strøm av nye kunder. At man ikke rekker forstår jeg, da går man opp på siden, drar med seg varene ned og pakker i området som er ment for pakking! Anonymkode: ab585...6f2 Hadde butikkene fjernet pakkehyllen ved enden av båndet slik at jeg hadde kommet tett opptil, hadde jeg kunnet gjøre det, men siden mange liker den pakkehyllen vil ikke den forsvinne med det første. Da får jeg heller stå på siden nederst ved båndet og være til irritasjon for andre. Anonymkode: 7c626...672
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde butikkene fjernet pakkehyllen ved enden av båndet slik at jeg hadde kommet tett opptil, hadde jeg kunnet gjøre det, men siden mange liker den pakkehyllen vil ikke den forsvinne med det første. Da får jeg heller stå på siden nederst ved båndet og være til irritasjon for andre. Anonymkode: 7c626...672 Står du nederst er du ikke til irritasjon. Jeg snakker om de som står oppi betalingsterminalen, som tar et halvt skritt til siden etter å ha betalt og så parkerer der. Står gjerne og snakker med kassapersonalet eller venninna som står på andre siden av båndet også. Har all verdens tid. Anonymkode: ab585...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke ser meg? Køa er lang som et vondt år, det kommer en stadig strøm av nye kunder. At man ikke rekker forstår jeg, da går man opp på siden, drar med seg varene ned og pakker i området som er ment for pakking! Anonymkode: ab585...6f2 Jeg handler for en-to uker i slengen. Så øverst ligger det gjerne en stor kartong melk 2-3 urter, ferske blomster, champiniong, salater, og veldig mye mer. Jeg kan ikke bare "ta det med meg". Jeg gjetter på at du er av typen som løper i butikk hver dag, i og med at du faktisk rekker å bli ferdig før jeg er ferdig pakket. Slike er utrolig irriterende, da de skaper unødvendige køer, færre parkeringsplasser, og flere mennesker i butikken. Og, nei, jeg er opptatt av å pakke varer, jeg følger ikke med på om dine varer er tikket gjennom kassa, eller ikke. Men sier du "unnskyld" så tar jeg et-par skritt bort. Anonymkode: 8a8c7...1f4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 Trur aldri i mitt 40 år lange liv jeg har opplevd at noen har stått forran betalingsterminalen når jeg skal betale. Anonymkode: 4a698...95d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Typisk uhøflige nordmenn. Hva med å si unnakyld kan jeg få komme frem. Trenger du deg uhøflig på hos meg, trenger jeg meg på tilbake. Til jeg er ferdig å pakke. Anonymkode: f0318...5cb Hvorfor skal man si unnskyld for noe ANDRE gjør feil? Anonymkode: fd431...c10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trur aldri i mitt 40 år lange liv jeg har opplevd at noen har stått forran betalingsterminalen når jeg skal betale. Anonymkode: 4a698...95d En gubbe sto sånn i går, og han pakket ikke engang. Sto og glante når jeg betalte også, så jeg følte det var ubehagelig, siden han sannsynligvis kunne se meg taste inn koden. Anonymkode: fd431...c10 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal man si unnskyld for noe ANDRE gjør feil? Anonymkode: fd431...c10 Feil? Står jo ved pakkebåndet på siden. Pakkebrettet er for bredt og i veien bak. Du får be dem flytte betalingsterminalen vekk fra pakkenbåndet da… Anonymkode: f0318...5cb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg handler for en-to uker i slengen. Så øverst ligger det gjerne en stor kartong melk 2-3 urter, ferske blomster, champiniong, salater, og veldig mye mer. Jeg kan ikke bare "ta det med meg". Jeg gjetter på at du er av typen som løper i butikk hver dag, i og med at du faktisk rekker å bli ferdig før jeg er ferdig pakket. Slike er utrolig irriterende, da de skaper unødvendige køer, færre parkeringsplasser, og flere mennesker i butikken. Og, nei, jeg er opptatt av å pakke varer, jeg følger ikke med på om dine varer er tikket gjennom kassa, eller ikke. Men sier du "unnskyld" så tar jeg et-par skritt bort. Anonymkode: 8a8c7...1f4 Nei, jeg hater matbutikken, nettopp på grunn av slike som deg som står på irrasjonelle steder og er til pest og plage for andre, så jeg handler så sjelden som mulig. Du klarer selvfølgelig å dytte ned varene dine selv om det er salter, melk, urter og what not som ligger der. Du trenger ikke stå oppe ved kassa for å pakke. Anonymkode: ab585...6f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå