Gå til innhold

Hva er den største aldersforskjellen du kunne hatt angående forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Maks 4-5 år, men helst noe helt gjevnaldrende

Anonymkode: ac961...a8f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er 24 og sammen med en fantastisk mann på 52. Har ingen øvre grense😍

Anonymkode: 9a705...5fd

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Exen min er 7 år eldre enn meg, aldri mer. Det merktes ikke så godt da vi var unge selvsagt men da han nærmet seg 40 ble han veldig fort gammel. Nå er han 52 å laaaangt fra noe jeg kunne identifisert meg med å være med. 
Min nye kjæreste er 2 år yngre enn meg, vi er nok ganske «like» i alder. 

Anonymkode: 8ac5b...9ae

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg har vært sammen med har vært +-1 år min alder. Jeg kan nok strekke meg til -+5 år, max. Men 5 år er mye når man blir eldre. Lenge å vente om en går ut i pensjonsordningen n 5 år før den andre.

Anonymkode: 9e101...cda

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Maks 4-5 år, men helst noe helt gjevnaldrende

Anonymkode: ac961...a8f

For meg er 4-5 år jevn alder. 

k38, har tenkt at jeg kan strekke meg til en som er født i 89, hadde vært ukomfortabel med en som er født på 90-tallet. Opp i alder, egentlig under femti men har møtt et par over femti hvor alderen ikke hadde stoppet meg, så idk

Anonymkode: cd4de...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke yngre, men maks 3-4 år eldre.

Anonymkode: 7de39...2db

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne, og 43 år. Kunne ikke vært sammen med noen under 40 eller over 50. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye aldersforskjell har å si. Har vært i to langvarige forhold med henholdsvis en mann som var 8 år eldre, og en mann som var 3 år eldre. Merket ikke noe til aldersforskjellen i disse forholdene. Jeg kunne nok ikke datet en mann som er yngre enn meg, tror jeg. Man er forskjellig sånn. Det finnes ingen fasit og jeg dømmer ingen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sju og seks år eldre menn, og aldri noensinne mer. I voksen alder blir de gamle. Nåværende er på en prikk like gammel, perfekt sånn aldersmessig. Skulle det vært noe, skulle det vært et par - tre år yngre mann.

Anonymkode: 818a8...225

• Liker 6
Skrevet

Er 39. Kanskje ned til 25 kunne gått an. Oppover tenker jeg 42/43, men kan nok strekke meg til 45.

AnonymBruker
Skrevet

5 år +/-.

K44

Anonymkode: 2e5b2...040

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

er 24 og sammen med en fantastisk mann på 52. Har ingen øvre grense😍

Anonymkode: 9a705...5fd

Daddy issues? 

Anonymkode: 9fe0a...4b2

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Er 37, og ville ikke gått oppover i alder i et forhold. Kunne gått ned til 23-24.

• Liker 2
Skrevet
norw skrev (6 minutter siden):

Er 39. Kanskje ned til 25 kunne gått an. Oppover tenker jeg 42/43, men kan nok strekke meg til 45.

Da har du de barna du vil ha?

• Liker 1
Gjest jessop
Skrevet

Vel, 43 år selv. Når jeg var yngre, kunne det bli større  vingespenn. Men akkurat nå er det vel maks 4 år opp eller ned 

Skrevet

Spiller ingen rolle bare de er yngre og det er god seksuell kjemi og god kjemi ellers og. Blir en forelsket blir en forelsket. Er ikke noe en kan trylle frem for meg i hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

10 år +/-, men møter jeg feks en 12 år eller mer i forksjell så stopper det meg ikke for å være lykkelig her å nå. Det er ikke så lett å treffe noen man klikker med. Kvinne 43.

Anonymkode: 10596...548

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 30. Maks 3 år ned, helst ikke opp i det hele tatt. Jeg vil ha en ung partner, og ikke en som statistisk sett dør lenge før meg. 

Anonymkode: 4105b...1bc

• Liker 2
Skrevet

Per nå; Opp 10 år, ned max 5 år.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...