Gjest gjesta Skrevet 2. november 2002 #1 Skrevet 2. november 2002 HAr nettopp kjøpt meg ny kjole til julebordet. Kjempefornøyd, og når jeg prøvde i butikken tenkte jeg at denne blir knalltøff til selskapsskoene jeg kjøpte i sommer. Det jeg ikke tenkte på da var at leggene mine nok så litt annerledes ut da en nå. (Nå er de gråhvite, og absolutt ikke ikke særlig lækre uten strømper!) Vet at det går ann å kjøpe strømpebukse uten tå-søm, men er dette pent? Eller må jeg kjøpe nye sko? (Det blir i såfåll en dyrere kjole enn jeg hadde tenkt...)
Gjest Lea Skrevet 2. november 2002 #2 Skrevet 2. november 2002 Jeg hater strømper og strømpebukser! Ikke fordi det ser stygt ut, men fordi det er så ubehaglig! Jeg pleier å gi leggene en omgang med selvbruningskrem eller tar litt solarium rett før jeg skal i sånne selskaper med skjørt. Når det gjelder TÆR som er solarium best. Oj... kom plutselig på... julebord snart.. Takk for påminnelsen!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #3 Skrevet 2. november 2002 Stømpebukser er fæle, enig med det. Blir sidræva uansett liksom. Men kjekt med noe som holder rumpa og div. litt på plass.. Så enkelt det må være å være mann!!!!!!!!!!!
Gjest Lea Skrevet 2. november 2002 #4 Skrevet 2. november 2002 Stømpebukser er fæle, enig med det. Blir sidræva uansett liksom. Men kjekt med noe som holder rumpa og div. litt på plass.. Rumpa på plass? Min sitter der den skal sitte hele tiden den.. BAK! Har aldri hatt problemer med at den forsvinner i alle fall! Huffe.. fra spøk til alvor: Hold-in og push-up og sånt er verre enn noe annet for meg! Jeg liker ikke at ting strammer og klemmer og ruller og siger. Kan ikke huske sist jeg brukte en strømpebukse jeg.
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2002 #5 Skrevet 2. november 2002 Hvilken selvbruningskrem bruker du Lea? Blir resultatet bra selv om bena er melke-vinter-hvite? Har brukt Cliniqe sin selvbruningkrem, men syntes det blir penest når jeg har litt underlag.
Gjest Lea Skrevet 2. november 2002 #6 Skrevet 2. november 2002 Jeg har prøv mange forskjellige kremer, men er mest fornøyd med L'oreals krem faktisk. Cliniques passet ikke til meg. Tror nok det har litt med hudtype/farge å gjøre også. Du må nok begynne i god til og bruke kremen hver dag i en uke eller noe sånt, til fargen er slik du vil ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå