AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 ta med noe kjeks/sjokolade. Det er hyggelig. Anonymkode: 9a62b...eb7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Ville nok tatt med noe enkelt, som kan fortæres der og da. Nå på sommeren passer det jo veldig fint med en pose moreller Litt eksklusivt, moreller koster litt, kan spises uten noen forberedelser, og er lettspist sommerkos. Anonymkode: 4e56d...5be 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Tenk deg godt om før du skaper slike relasjoner utenfor jobben......ville selv sagt nei takk Når du blir mer kjent med et menneske kan du finne ut at det ikke var så lurt.....skal tross alt jobbe sammen. Anonymkode: 9e19b...54e 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #5 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk deg godt om før du skaper slike relasjoner utenfor jobben......ville selv sagt nei takk Når du blir mer kjent med et menneske kan du finne ut at det ikke var så lurt.....skal tross alt jobbe sammen. Anonymkode: 9e19b...54e Det er ikke akkurat lett å takke nei når man blir bedt på kaffe, da. 😅 Bare ta dette vennskapet veldig rolig, så du kan avslutte raskt og uten drama hvis det går skeis. Mange gode vennskap starter som kollegaer. 😊 Anonymkode: c0c60...11c 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke akkurat lett å takke nei når man blir bedt på kaffe, da. 😅 Bare ta dette vennskapet veldig rolig, så du kan avslutte raskt og uten drama hvis det går skeis. Mange gode vennskap starter som kollegaer. 😊 Anonymkode: c0c60...11c Kjempelett å takke nei, du kan skape et problem ved å ikke si nei. Vennskap, du kaller det vennskap allerede. Er nok ikke så lett avslutte en nær relasjon til en kollega, spesielt om det er mindre arbeidsmiljøer. Fortell meg hvordan du avslutte der raskt... Så skal dere kanskje jobbe tett sammen dagen etterpå. Derfor jeg ville fraråde i heletatt å innvolvere seg på privaten på den måten. For min del fant jeg ut at vennskap var noe man skaffer seg med folk utenfor arbeidslivet Variasjon i livet er viktig, derfor stenger jeg jobbe ute etter endt arbeidstid. Anonymkode: 9e19b...54e 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #7 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk deg godt om før du skaper slike relasjoner utenfor jobben......ville selv sagt nei takk Når du blir mer kjent med et menneske kan du finne ut at det ikke var så lurt.....skal tross alt jobbe sammen. Anonymkode: 9e19b...54e Herregud! Jeg har hatt relasjoner med MANGE kolleger utenfor jobb, og det har i mine 30 år i arbeidslivet ikke vært noe problem. Noen av mine beste venninner er kolleger jeg har jobbet med tidligere. Anonymkode: 9bf17...0e7 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kjempelett å takke nei, du kan skape et problem ved å ikke si nei. Vennskap, du kaller det vennskap allerede. Er nok ikke så lett avslutte en nær relasjon til en kollega, spesielt om det er mindre arbeidsmiljøer. Fortell meg hvordan du avslutte der raskt... Så skal dere kanskje jobbe tett sammen dagen etterpå. Derfor jeg ville fraråde i heletatt å innvolvere seg på privaten på den måten. For min del fant jeg ut at vennskap var noe man skaffer seg med folk utenfor arbeidslivet Variasjon i livet er viktig, derfor stenger jeg jobbe ute etter endt arbeidstid. Anonymkode: 9e19b...54e Min erfaring er at vennskap oppstår der du er! Kolleger, naboer (som du også må omgås på privaten, og som kan være enda verre! ), fester, hobbyer osv. Anonymkode: 9bf17...0e7 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 Hadde tatt med noe som dere kunne spist ved siden av kaffen, eller noe frukt/bær. Anonymkode: ce988...530
Topsi Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenk deg godt om før du skaper slike relasjoner utenfor jobben......ville selv sagt nei takk Når du blir mer kjent med et menneske kan du finne ut at det ikke var så lurt.....skal tross alt jobbe sammen. Anonymkode: 9e19b...54e Vi har masse sosialt i jobben, jeg skjønner ikke hvorfor det skal bare noe problem så lenge man oppfører seg ordentlig begge parter 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 Ville tatt med noe god sjokolade. Gjør det enkelt, ikke for høytidelig. Anonymkode: 93027...38c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #12 Skrevet 6. juli 2023 Ikke vennskap med kollegaer? Hjelpes, Noen av mine aller beste venner er kollegaer. Vi er flere som omgås privat, og har jobbet sammen i 20+ år- Anonymkode: bda72...237 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #13 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 8.04): Tenk deg godt om før du skaper slike relasjoner utenfor jobben......ville selv sagt nei takk Når du blir mer kjent med et menneske kan du finne ut at det ikke var så lurt.....skal tross alt jobbe sammen. Anonymkode: 9e19b...54e Har aldri hatt noe problem med vennskapsrelasjoner med mine kollegaer, så skjønner ikke hvordan det ikke er lurt.. Man kan ha kollegaer man slett ikke går godt sammen med, men man må jo oppføre seg profesjonelt på jobb uansett. Ts: ville tatt med noe god sjokolade eller friske jordbær, alt ettersom hvordan været er. Anonymkode: 700b0...6cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #14 Skrevet 6. juli 2023 Christ...bor i en kommune med 4000 innbyggere. Hvis jeg ikke hadde kunnet vært venn med noen av de 35 jeg jobber med, så hadde utvalget vært skralt 😆 Ta med sjokolade 🥰 Anonymkode: fdb46...3cb
Andro Skrevet 6. juli 2023 #15 Skrevet 6. juli 2023 Nei. Stasen med å be på kaffe er å by på noe. Spør heller: "Jeg har lyst til å ta med meg noe, er det noe du har lyst på?"
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #16 Skrevet 6. juli 2023 er han mann og du kvinne eller omvendt? Anonymkode: 6ac86...fff
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #18 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke vennskap med kollegaer? Hjelpes, Noen av mine aller beste venner er kollegaer. Vi er flere som omgås privat, og har jobbet sammen i 20+ år- Anonymkode: bda72...237 Det kan bli slitsomt, liker å ikke blande arenaer i livet Då får jeg mer variasjon i livet. Anonymkode: 9e19b...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå