Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...eller om det bare er en dårlig periode? Vært sammen i tre år og blitt ganske så hverdagslige...vet ikke om jeg faktisk lengter etter noe annet eller er typen til å fort kjede meg i et forhold.. hjelp!! 

Kanskje det bare er meg som selv er i en dårlig periode som gjør at jeg tenker slik?

Anonymkode: 806a3...5a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du andre stressmomenter i livet for tiden? Jobb, helse, etc.?

Anonymkode: 471d1...6e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du andre stressmomenter i livet for tiden? Jobb, helse, etc.?

Bytter snart jobb da jeg mistrives i den nåværende. Lite trening og sunn mat en periode. Alenemor for to. Føler meg flat til det meste akkurat nå. Men redd det er forholdet som gjør det og ikke andre ting,selv om det likegodt kan være det

Skrevet

De riktige følelser svinger i et langt forhold. Det er ikke slik at man går rundt og føler på lykke og forelskelse hele tiden. Hverdager er det mest av, og da handler det mest om å ha det trygt og bra sammen. Samarbeide godt, kommunisere greit, være tilfreds og trygg. 

Begynner man å lete etter og få panikk når det ikke bobler, bruser og er spennende, da vil man bestandig slite i lengre forhold. Et forhold er ikke det som skal gi livet ditt stadig nytt og spennende innhold, et forhold er mer å ha et hjem i en person, og en å dele livet med. Også de grå hverdagene. Innhold i livet, utvikling, opplevelser og å lære og utvikle seg kan man gjøre sammen med en partner, men partner er ikke ansvarlig for å tilføre deg dette. Dette må du selv søke og finne i ulikt, på egenhånd eller sammen med ham. En partner skal gå ved siden av deg, ikke bære deg eller kaste deg opp i lufta for at du skal ha et spennende liv. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bytter snart jobb da jeg mistrives i den nåværende. Lite trening og sunn mat en periode. Alenemor for to. Føler meg flat til det meste akkurat nå. Men redd det er forholdet som gjør det og ikke andre ting,selv om det likegodt kan være det

Okei, men da ville jeg ikke gjort noe drastisk mtp. forholdet i alle fall. Lykke til med ny jobb!🤩 Jobbtrivsel har mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...