Gå til innhold

er det feil/slemt å sende denne videoen til andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det feil/slemt å sende denne videoen til andre?   Er snart 40 år (mann), kom i kontakt med ei som jeg gikk i klasse med som jeg ikke har hatt kontakt med siden ungdomsskolen.  Vi kom i hyggelig prat , klikket bra sammen, hadde mye å snakke og sendte mange meldinger, bildemeldinger og video til hverandre. + ringe med og uten video.   Vi er begge gift i hvert vårt ekteskal med barn, hus og hele pakka og har det bra i hvert vårt ekteskap (Jeg har det hvert fall veldig bra i mitt) . Så vi har Ikke sendt noe seksuelt eller nakenhet til hverandre.  Etter en uke der vi hadde snakket en del sammen om alt mulig, sende jeg videoen under med sp.målet om ho eller mannen hadde prøvd dette på den andre.  Det var vist veldig galt og det reagerte ho veldig sterkt på, og det har blitt helt stille mellom oss etterpå.  At ho ønsket å slutte å skrive, respekterer jeg og har ikke skrevet noe tilbake. Men er ganske forvirret over reaksjonen hennes, var det på grunn av videoen eller har det ligget noe annet bak?  Grunnen til at jeg sendte, var at Jeg prøvde denne på kona tidligere med overaskende positivt resultat. Ho kommenterte, er dette sånn teit tiktok greier?  Men vi har kysset flere ganger i opptil veggen sånn som dette i ettertid så tenkte at videoen ikke var så farlig.   

Anonymkode: efc05...695

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du oppnå med å sende denne videoen da? 

Tenker at dette er en seksualisert video, og hun reagerte vel på at du sender henne seksualisert innhold når dere begge er gift osv. Kanksje hun tolket det som at du ønsker å innlede et seksuelt forhold til henne, eller at du prøver deg på henne? 

Anonymkode: 86d90...1a7

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen til at jeg sendte, var at Jeg prøvde denne på kona tidligere med overaskende positivt resultat.

Det er ikke en grunn for at du sender det til noen du har et vennskapelig forhold til. Jeg skjønner at det hele ble rart for hennes del hvis dere kun har et vennskapelig forhold. Jeg hadde trodd at du prøvde å dreie det hele inn på noe mer enn et vennskapelig forhold.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er rart å sende til en venninne, ja.

Anonymkode: 8c449...74a

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor i huleste skal du sende videoen til andre? Hva får du ut av det?

• Liker 11
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en grunn for at du sender det til noen du har et vennskapelig forhold til. Jeg skjønner at det hele ble rart for hennes del hvis dere kun har et vennskapelig forhold. Jeg hadde trodd at du prøvde å dreie det hele inn på noe mer enn et vennskapelig forhold.

De har vært utro, da og klint flere ganger. 

• Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (4 minutter siden):

De har vært utro, da og klint flere ganger. 

Da misforsto jeg, jeg hengte meg opp i det at han skrev at de ikke hadde kommunisert noe seksuelt eller delt nakenhet med hverandre.

TS, du har altså kysset denne dama samtidig som at du ikke anser relasjonen som seksuell og har det bra i ekteskapet ditt. Hvis du har tenkt å fortsette å ha det bra i ekteskapet ditt så tror jeg du skal kutte kontakten fortere enn svint. For så fremt ikke du og kona har en avtale om at det er greit at dere kysser andre og sender seksualiserte videoer av andre par til de dere kysser så kan det være at du plutselig ikke har det så greit i ekteskapet ditt lenger. Og da er skuffende reaksjon på videoen det minste problemet ditt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En slik video har ingenting i et vanlig vennskap å gjøre. Å tvinge seg innpå noen med makt er ikke ok, med mindre de liker dette og har sagt det selv. Jeg ville ikke ha likt å få den tilsendt av en venn selv. Da hadde jeg sagt takk for meg. 

Anonymkode: 9562a...103

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Da misforsto jeg, jeg hengte meg opp i det at han skrev at de ikke hadde kommunisert noe seksuelt eller delt nakenhet med hverandre.

TS, du har altså kysset denne dama samtidig som at du ikke anser relasjonen som seksuell og har det bra i ekteskapet ditt. Hvis du har tenkt å fortsette å ha det bra i ekteskapet ditt så tror jeg du skal kutte kontakten fortere enn svint. For så fremt ikke du og kona har en avtale om at det er greit at dere kysser andre og sender seksualiserte videoer av andre par til de dere kysser så kan det være at du plutselig ikke har det så greit i ekteskapet ditt lenger. Og da er skuffende reaksjon på videoen det minste problemet ditt.

Har ikke kysset noen andre enn kona.  

• Liker 1
Skrevet

Rart å sende i et platonisk venskap, hadde jeg fått denne av en man hadde jeg trodd han hintet til noe. Hun syntes nok det var ubehagelig for de hun ikke ønsker noe romantisk med deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (7 minutter siden):

Tror dere misforstod. TS mente at han hadde prøvd det på kona og at det var vellykket, så det var nok bare et klønete forsøk på å gi tips til å spice opp sexlivet til venninnen og mannen... eller noe. Fortsatt litt rart, ja.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor sende en sånn video og et sånt spørsmål til noen? Hva i all verden så du for deg å oppnå med det? De færreste vil vite hva andre driver med av sånt sammen med sin partner og har heller ingen interesse av å dele sine egne erfaringer, særlig ikke som small talk utenfor kontekst. Hadde jeg fått det fra en venninne hadde jeg svart at dette var ting jeg ikke trengte å vite om henne, hadde jeg fått den fra en mannlig bekjent ville jeg trodd han hadde baktanker og antagelig reagert omtrent som hun gjorde. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å få en sånn type video av en venn av motsatt kjønn. Det går en grense et sted. Ikke kryss grensen. 

Anonymkode: ab00b...85f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei, er det feil/slemt å sende denne videoen til andre?   Er snart 40 år (mann), kom i kontakt med ei som jeg gikk i klasse med som jeg ikke har hatt kontakt med siden ungdomsskolen.  Vi kom i hyggelig prat , klikket bra sammen, hadde mye å snakke og sendte mange meldinger, bildemeldinger og video til hverandre. + ringe med og uten video.   Vi er begge gift i hvert vårt ekteskal med barn, hus og hele pakka og har det bra i hvert vårt ekteskap (Jeg har det hvert fall veldig bra i mitt) . Så vi har Ikke sendt noe seksuelt eller nakenhet til hverandre.  Etter en uke der vi hadde snakket en del sammen om alt mulig, sende jeg videoen under med sp.målet om ho eller mannen hadde prøvd dette på den andre.  Det var vist veldig galt og det reagerte ho veldig sterkt på, og det har blitt helt stille mellom oss etterpå.  At ho ønsket å slutte å skrive, respekterer jeg og har ikke skrevet noe tilbake. Men er ganske forvirret over reaksjonen hennes, var det på grunn av videoen eller har det ligget noe annet bak?  Grunnen til at jeg sendte, var at Jeg prøvde denne på kona tidligere med overaskende positivt resultat. Ho kommenterte, er dette sånn teit tiktok greier?  Men vi har kysset flere ganger i opptil veggen sånn som dette i ettertid så tenkte at videoen ikke var så farlig.   

Der hadde jeg tolket som en form for sjekking. Og er ikke forenelig med vennskap. Da skal man ha isåfall en så avklart og tydelig relasjon i vennskapet at man vet det bare er tull og ikke sjekking. Så ja, upassende video å sende. Om du ønsker vennskapet.  Dette er jo en form for innbydelse til å ha et utroskap forhold med dama. Dessuten så bryter du evnt regler hun og mannen har iht hva som er innafor og ikke i et forhold. 

Anonymkode: 7ad5f...ed4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes videoen er en patetisk tiktok greie, jeg er verken gift eller i ett forhold, men hadde jeg fått videoen tilsendt av en kompis, så hadde jeg tenkt "OK, din humor, ikke min" og latt det være med det. 

Anonymkode: 82a2e...22b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke kysset noen andre enn kona.  

Å? Da misforstod jeg. Trodde det var du og venninnen som kysset? Da er det ganske frekt og upassende å sende en slik video, ja. Da virker det som du ønsker noe mer enn et vennskapelig forhold.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror dere misforstod. TS mente at han hadde prøvd det på kona og at det var vellykket, så det var nok bare et klønete forsøk på å gi tips til å spice opp sexlivet til venninnen og mannen... eller noe. Fortsatt litt rart, ja.

Er sånn jeg også tolker det.

Anonymkode: a6438...31c

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo en idiot, TS. Hold deg unna sånne «vennskapelige» forhold for fremtiden. Og hold deg unna TikTok. Jeg hadde alvorlig begynt å lure på IQen til en som sendte sånne videoer.

Anonymkode: 1099a...edb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Umiddelbart tenkte jeg at det var en litt upassende video å sende. Men når jeg ser på videoen synes jeg den egentlig bare ser koselig ut, og de aller fleste responderte med mild, positiv overraskelse og latter. Derfor ble videoen mer morsom enn seksualisert i mine øyne, og heller ingen krise å sende til en venninne. 

Anonymkode: 7e06f...f86

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde reagert litt om en venn sendte denne til meg. Men jeg hadde nok heller valgt å overse den enn å reagere med å bli sur eller stille. 

Den kan virke litt invaderende om dere aldri har snakket om at dere ønsker å piffe opp sexlivet til hverandre. Og det er vel uansett strengt tatt ikke noe man snakker med venner om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...