Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere det går å spise 2 liter gelê på under en time?

Tok en slik utfordring, så jeg vet hvordan det går, men jeg er nysgjerrig på andres meninger om resultat. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg ~ men jeg hadde ikke gjort det! jeg blir helt "gele" i beina etter en porsjon, jeg! :ler:

Skrevet

Hadde gått bra det. Det er jeg 99% sikker på.

Skrevet

Det tror jeg går veldig bra. Jeg hadde klart det uten problemer. Gelé glir lett ned og er ikke spesielt mettende.

Skrevet

Det går nok helt greit det. I russetiden var det flere som spiste to liter is på en skoletime, og når det er mulig så må da to liter gele gå fint.

Skrevet

Uten store problemer tror jeg det skulle gå helt fint ja.

Skrevet

Det skulle jeg klart helt fint, selv med vaniljesaus på.

Skrevet

.. det spørs jo litt hva slags gele det er da .. vanlig gele bør gå veldig greit - men er det spritgele - med 50% sprit - som i geleshotsene - ville hvertfall jeg hatt problemer...

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Tenker i utgangspunktet at det skulle gå helt fint, bortsett fra litt kvalme, men siden du spør, så har det kanskje en uventet virkning...? :ler:

Skrevet

Ikke noe problem tror jeg heller.

Det er jo ikke vanskelig å drikke 2 liter et eller annet på en time og gele er jo ikke så mye annet enn stivnet saft.

Lykke til :)

Skrevet

Er jeg den eneste som blir mett etter bare en porsjon?

Jeg blir i alle fall mett og hadde aldri klart to liter gele uansett hvor lang tid jeg hadde fått på meg!

Skrevet
Er jeg den eneste som blir mett etter bare en porsjon?

Jeg blir i alle fall mett og hadde aldri klart to liter gele uansett hvor lang tid jeg hadde fått på meg!

Tror ikke det - men her var det snakk om en utfordring - og da spiser man jo ikke akkurat geleen fordi det er godt og man har lyst på dessert.

Skrevet

Neinei, det skjønner jo jeg og, men jeg klarer ikke spise mer enn en porsjon uansett hvor mye jeg prøver fordi jeg er stappmett :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hadde klart det fint, jaffal! Gele skal visst være veldig lettfordøyelig og kan være fint å begynne med etter en magesjau.

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde klart 2 l gelé, tror jeg hadde blitt veldig kvalm.

Men 2 l is derimot :sjarmor:

Skrevet

Etter å ha lest igjennom alle disse svarene ser jeg det som en nødvendighet å komme med et nytt spørsmål!

- Noen som tar utfordringen? :ler:

Skrevet

Jeg har knapt nok sjans på en porsjon gele...

Skrevet
Etter å ha lest igjennom alle disse svarene ser jeg det som en nødvendighet å komme med et nytt spørsmål!

- Noen som tar utfordringen?  :ler:

Absolutt ikke! Gele er, for å si det pent, så lite velsmakende at det er bortkastet å spise!

Skrevet

gele er godt i en liten porsjon, noe mer og jeg blir kvalm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...