Gå til innhold

Hvilken skostr burde jeg velge til barnehagestart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foten til gutten vår er nesten 12 cm, han er nå 10 mnd. Han begynner i barnehagen om underkant av 2 mnd. Derfor ser jeg på sko nå. Burde jeg velge str 21 eller str 22? Blir så usikker. 

Anonymkode: 1070b...466

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke kjøpe sko før du faktisk trenger de siden føttene vokser så fort at det kan være helt bortkastet. Til så små så er det ekstra viktig at skoen passer både i str og bredde så de må nesten prøves på.

I tillegg er det ikke sikkert du trenger sko dersom barnet ikke går? Barn som krabber bruker gjerne fotposer ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
LilleMy1989 skrev (11 minutter siden):

Du kan ikke kjøpe sko før du faktisk trenger de siden føttene vokser så fort at det kan være helt bortkastet. Til så små så er det ekstra viktig at skoen passer både i str og bredde så de må nesten prøves på.

I tillegg er det ikke sikkert du trenger sko dersom barnet ikke går? Barn som krabber bruker gjerne fotposer ☺️

Takk for svar, da venter jeg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjøpt 21, hadde ikke hatt noe problem med å kjøpe sko nå i grunn

Anonymkode: 08772...875

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet og så målt/prøvd når han faktisk trenger skoene :)

Anonymkode: 2120e...b96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Foten til gutten vår er nesten 12 cm, han er nå 10 mnd. Han begynner i barnehagen om underkant av 2 mnd. Derfor ser jeg på sko nå. Burde jeg velge str 21 eller str 22? Blir så usikker. 

Spørs hvor lange de ulike størrelsen er, vi kjøpt kavat lær å gå sko, der er str 22 14,2 cm og det blir for stort for en med 12 cm fot når de akkurat har lært å gå. 

Anonymkode: a12ba...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...