Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #21 Skrevet 13. januar 2006 Bruk av stimulerende midler. ← Enig, samt den typiske franske (små-arrogant, kultivert og spissfindig) eller amerikanske (direkte med selvtilliten i orden) væremåten. Et eksempel er kveldens Fredrik Skavlan-show, der han snakket med en franske kvinne som spiller Eva Joly i en ny film. Den franske kvinnen hadde tydelig og klart helt andre preferanserammer enn Skavlan. Han var plomp, norsk, ufin og lite elegant i tenkemåten og replikkene. Hun var raffinert, småkjølig og lettere indignert i sine kommentarer.
Gjest LoisLane Skrevet 13. januar 2006 #22 Skrevet 13. januar 2006 Å kommentere andres kropp. Å spørre om folks tro.
Gjest StoreSky Skrevet 14. januar 2006 #24 Skrevet 14. januar 2006 utlagt tarm må vel være noe av det mest tabu-belagte, frivillig sex mellom søsken, inkontinens, enkelte seksuelle preferanser (tiss/bæsj). Dette er det jeg opplever som tabu-belagt. Selvmord, psykiske lidelser, andre typer seksualiteter,incest, politikk, etc, er ikke tabu i mitt miljø/omgangskrets.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. januar 2006 #25 Skrevet 14. januar 2006 Det er tabu å si noe kritisk om innvandring, religion, alenemødre, trygdete, fotball, statlig pengebruk, fagforeninger, bønder, barn, og veldig mye annet. Det eneste man har lov å kritisere er kapitalister og politikere. ← vel, det har må jeg jo si meg enig i!
Paradokset Skrevet 16. januar 2006 #26 Skrevet 16. januar 2006 Om hvor mye man tjener eller om man har suksess i arbeidsliv/karriere.
Shagya Skrevet 17. januar 2006 #27 Skrevet 17. januar 2006 Pyskiske lidelser og seksuelle problemer og interesser litt utenom "det vanlige"
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #28 Skrevet 17. januar 2006 Å leve med HIV/Aids er nok tabu. Folk vet fortsatt for lite om det.
Gjest sissi Skrevet 17. januar 2006 #29 Skrevet 17. januar 2006 ENSOMHET, er vel det største tabuet her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå