Gå til innhold

Hemmelig bucket list

Anbefalte innlegg

Gjest Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex i en Tesla, men det har du kanskje allerede gjort?

Anonymkode: 72b59...608

Det er alt gjort, men kanskje oppå panseret. Det har jeg ikke gjort enda.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er genuint overrasket over at det er to stk som kan fortelle at de aldri har sex med mannen uten kondom. Hm.

Anonymkode: 64a1c...39e

Jeg har hatt sex med mannen uten kondom, men nå er vi ferdige med å få barn, så nå blir det bare kondom dessverre. 🙂

Anonymkode: a1ce7...add

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt sex med mannen uten kondom, men nå er vi ferdige med å få barn, så nå blir det bare kondom dessverre. 🙂

Huff, sørger det tapet for deg.. :S

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er genuint overrasket over at det er to stk som kan fortelle at de aldri har sex med mannen uten kondom. Hm.

Spesielt.

Da mannen min og jeg bestemte oss for at det ikke spilte noen rolle om det kom barn, sluttet vi med alle prevensjon og kjørte naturmetoden i 1-2 år. Og da vi sa høyt at nå kunne vi virkelig tenke oss at det skjedde, ble jeg gravid i løpet av en uke eller to. Kan fruktbarhet sitte i hodet, har jeg alltid tenkt etter det. Virkelig sprøtt.

AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (1 minutt siden):

Spesielt.

Da mannen min og jeg bestemte oss for at det ikke spilte noen rolle om det kom barn, sluttet vi med alle prevensjon og kjørte naturmetoden i 1-2 år. Og da vi sa høyt at nå kunne vi virkelig tenke oss at det skjedde, ble jeg gravid i løpet av en uke eller to. Kan fruktbarhet sitte i hodet, har jeg alltid tenkt etter det. Virkelig sprøtt.

Det er spesielt det, hvem vet? Kanskje det ligger noe biokjemi bak det, jeg er glad for at jeg selv ikke har mulighet til å bli gravid. 

AnonymBruker
Skrevet

- Ha sex med en bestemt fyr jeg har et godt øye til. 

- Se på at mannen min og fyren fra første punkt har sex, 

- Ha sex med begge, der alle leker med alle

Anonymkode: c1b20...bf9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Litt vittig å lese igjennom tråden og oppdage at jeg har gjort alt som står der. Trekant med to menn, to kvinner, sex med tre stykk på én dag (med noen timer mellomrom), ren jentesex, dominant for en mann (kjedelig), dominant for flere kvinner (gøy!), vært på sexklubb (men ikke hatt sex der), bdsm-klubb, blitt dominert, hatt sex 40-50 ganger i bil, parkert så klart. Eller, har sugd en i en bil mens han kjørte… ligget med et par menn som var 20 år yngre (kjedelig). Vist meg frem i hotellvinduer til menn utenfor. Ja, hm. Gjort mange ting. Kan kanskje bare pensjonere meg nå, er 47 år. 

Anonymkode: f8a40...07e

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1. sex i skogen med ei dame

2. hatt sex med ei transseksuell dame

3. sett på at ei dame slikke kjæresten min klar for å så etterpå skulle damen slikket henne ren etterpå

Anonymkode: 278f5...7e7

AnonymBruker
Skrevet

Sex i skogen med en helt tilfeldig fremmed mann, om vi plutserlig får sansen for hverandre. Egentlig mange scenarioer med fremmede menn. 

Er singel 

Anonymkode: 0d6dc...b98

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan hilse mannen at sterilisering er ett av de valgene i livet jeg er mest tilfreds med. Siden han er ferdig med å få barn, er det absolutt ingen grunn til å ikke gjøre det.
Det er null stress. Selve operasjonen tar en times tid, man blir litt øm der nede noen dager og det er det. Etterpå kan man knulle som kaniner uten å tenke på prevensjon. Følelsen er den samme ... eller, egentlig bedre, siden man slipper kondomet, slipper avbruddet for å ta den på, slipper å trekke seg ut når man er ferdig OG oppleve følelsen av å komme inne i en varm og våt fitte framfor en glorifisert ballong.

Beste 2000 spenn jeg har brukt noen gang.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sex med Martin Kolberg i baksetet, mens Vedum kjører mot rødt lys og skratter.

Anonymkode: c1f4f...fc6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

1. Trekant med to menn der begge hull skal fylles samtidig

2. Trekant med mann og dame. Han skal ha en diger pikk som fyller meg helt. Hun skal ha store pupper og være litt fyldig. 

3. Ren jentesex med henne fra nr 2. 

Ville gjentatt nr 3.

Anonymkode: 7f481...921

Min drøm også, mulig jeg ønsker meg 3 menn 😅 

Anonymkode: 13dfa...593

Skrevet

badstu med kjæresten, leke i snø og elske etterpå

orgie med alle nabodamene, de sloss om meg

en trimgruppe med yngre kvinner overfalller meg, dominerer meg og rir meg.

øverte lar seg gjenta

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Even Tuell said:

Du kan hilse mannen at sterilisering er ett av de valgene i livet jeg er mest tilfreds med. Siden han er ferdig med å få barn, er det absolutt ingen grunn til å ikke gjøre det.
Det er null stress. Selve operasjonen tar en times tid, man blir litt øm der nede noen dager og det er det. Etterpå kan man knulle som kaniner uten å tenke på prevensjon. Følelsen er den samme ... eller, egentlig bedre, siden man slipper kondomet, slipper avbruddet for å ta den på, slipper å trekke seg ut når man er ferdig OG oppleve følelsen av å komme inne i en varm og våt fitte framfor en glorifisert ballong.

Beste 2000 spenn jeg har brukt noen gang.

Trengte å lese denne. Minstemann er 15 år nå så flere barn er uaktuelt. Er vel bare tull å fremdeles gå rundt med krutt i børsa 🙈😅?

Anonymkode: a5346...e7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ellers ingen bucket list altså. Hadde noen ville ungdomsår der jeg forsynte meg godt. 

Trekant med 2 tilfeldige jenter på en strand i Hellas i soloppgangen etter en morsom partynatt kommer jeg aldri til å glemme. Og blikket til romkameratene min når jeg luska inn på hotellet igjen ved frokosttider og fortalte om det 😅✌️

Har liksom noe sånne bra øyeblikk å se tilbake på, så nå vil jeg egentlig bare ha fantastisk sex med min kone resten av livet. Er helt mettet av trekanter osv...  så det er vel min bucket list: jeg og henne for alltid 👍❤️

Anonymkode: a5346...e7d

• Liker 3
  • Hjerte 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kondom i forhold, ikke rart mange tyr til utroskap da! 

Anonymkode: f4974...197

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om blant annet gangbang med meg som eneste jente, og playrape. Og gruppesex med flere jenter.

Ville gjentatt alt som er deilig så lenge det er samtykkende og trygt.

Anonymkode: c219b...d93

Skrevet

Å være elskeren til ei gift dame som vanligvis har sex med kondom med mannen sin. Jeg er sterilisert... 

Å ha sex med ei yngre dame i fellesbadstuen på treningssenteret etter en relativt tidlig treningsøkt. 

Skrevet

1. Gangbang. Masse menn som bare forsynte seg som de ville. (Ikke for brutalt da)

2. Mannen til de beste venninnene mine. 

3. Være med i en episode av Exploited Teens. De filmene er så ufattelig sexy

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sex i skogen med en helt tilfeldig fremmed mann, om vi plutserlig får sansen for hverandre. Egentlig mange scenarioer med fremmede menn. 

Er singel 

Anonymkode: 0d6dc...b98

Samme her. Sex med en fremmed mann jeg treffer på skogs eller fjelltur. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...