Gå til innhold

Hemmelig bucket list

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hunmedham skrev (På 4.7.2023 den 8.16):

Hvilke tre seksuelle opplevelser ville du hatt dersom du var sikker på at (1) ingen ville få vite at du hadde gjort det og (2) du var sikker på at du ikke ville medført noen konsekvenser?

Hvilken av de tre opplevelsene tror du at du ville ønsket å gjenta dersom (1) og (2) fortsatt gjaldt?

1: Sex med en annen mann. Mye stigma og fordommer her dessverre, men det er ikke mitt problem

2: Mangler foreløpig partner, men liker tanken på å besøke swingersklubb. Mest for å se henne slippe hemninger og nyte seksualiteten sin til det fulle

3: Litt mer risky business, moro på andre arenaer enn bak hjemmets fire vegger. En hyrdestund samtidig som man stopper for lunsj og et forfriskende bad under dagsmarsj i høyfjellet er et av ønskene.

Men, hvis 1 og 2 fortsatt gjaldt eller ikke gjaldt? 🤔Begynner å bli såpass voksen at jeg gir egentlig litt blaffen i hva andre synes, og har vel ingen sneversynte og fordomsfulle i hverdagen min som hadde blitt støtt av dette. 

Anonymkode: 22aab...aa6

Skrevet
Hunmedham skrev (På 4.7.2023 den 8.16):

Hvilke tre seksuelle opplevelser ville du hatt dersom du var sikker på at (1) ingen ville få vite at du hadde gjort det og (2) du var sikker på at du ikke ville medført noen konsekvenser?

Hvilken av de tre opplevelsene tror du at du ville ønsket å gjenta dersom (1) og (2) fortsatt gjaldt?

Blitt "ihjelknullet" av 3-4-5 menn, uten noen form for prevensjon i ei hel helg, og det hadde vært obligatorisk med å komme i meg.

(Jeg tenner på billyder) så , kjørt en tur i drømmebilen min, med en drit kjekk og dominant mann før vi hadde stoppet og knullet i bilen

Kommer ikke på noe mer egentlig,  men hadde gjentatt begge 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Har ingen hemmelige, kinky, creepy ønsker eller fantasier. Er så kjedelig og vanilje som det går an å være og er veldig fornøyd med det. :) 

Anonymkode: 45fce...420

• Nyttig 1
Skrevet

En fantasi jeg har hatt i mange, mange år er denne:

• Jeg og et par venninner er akkurat ferdig med videregående og russetid og skal begynne å studere til høsten.
  • Noen gutter, litt eldre enn oss kommer med et tilbud.
  • De skal leie seilbåt og seile rundt i Egeerhavet i et par uker. Vi får tilbud om å være med, alle utgifter dekket.
  • Reglene er: Alle er nakne, alltid. Hvis noen får ereksjon skal den av oss jentene som tilfeldigvis er nærmest "ordne" opp, uansett.
  • Sex kan ellers skje hvor som helst og når som helst, så ofte som helst og med så mange som helst. Ellers er det bare soling, bading og chilling som gjelder.

Dette er jo bare en fantasi/drøm, men jeg tror jeg har onanert til den hundre ganger.

Anonymkode: d61eb...9e8

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Har ingen ting igjen på «bucket lista» nå.

Det jeg ville prøve ut, er prøvd ut.

Sikkert blant annet derfor jeg ikke lenger syntes sex er særlig spennende. Er liksom ikke noe igjen å utforske.

Spenning og utforskning har vært kanskje den største pådriveren for min sexlyst.

Nå er sex nesten kjedelig, og sjelden noe jeg gidder å prioritere😅

Jeg trenger over hode ikke sex for bekreftelse, for å føle meg elsket osv. Nå kan jeg lett gå uten sex hvor lenge som helst.

Anonymkode: d544c...cd7

Skrevet
kjærring skrev (På 24.8.2023 den 15.33):

(Jeg tenner på billyder) så , kjørt en tur i drømmebilen min, med en drit kjekk og dominant mann før vi hadde stoppet og knullet i bilen

Samme her. Fantaserr om å bli hardt pult i en tøff am-car, av en ung mc/amcar-hunk.  I øyeblikkets altoppslukende galskap, ble prevansjon helt glemt.  Med et dyrisk brøl fullsprutet han meg

Så jeg må¨hjem å ha sex med min kjedelige Mercedes-mann så fort som mulig blir jeg gravid så er det usikkert hvem t er sitt.

Anonymkode: c1f4f...fc6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
kjærring skrev (På 24.8.2023 den 15.33):

Blitt "ihjelknullet" av 3-4-5 menn, uten noen form for prevensjon i ei hel helg, og det hadde vært obligatorisk med å komme i meg.

Kommer ikke på noe mer egentlig,  men hadde gjentatt begge 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Samme her. Fantaserr om å bli hardt pult i en tøff am-car, av en ung mc/amcar-hunk.  I øyeblikkets altoppslukende galskap, ble prevansjon helt glemt.  Med et dyrisk brøl fullsprutet han meg

Så jeg må¨hjem å ha sex med min kjedelige Mercedes-mann så fort som mulig blir jeg gravid så er det usikkert hvem t er sitt.

magisk å lese at vi er flere som er såpass drøye, om ikke annet så i fantasien, men gjerne på bucket lista altså 😘

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

naken snøkrig med nabodamene, orgie etterpå

forblir nok en fantasi

Skrevet

1. Cleveland steamer

2. Sex med en ladyboy

3. Bli brukt som toalett på sexklubb

Hadde sikkert kunne gjentatt nummer to.

Anonymkode: 7170b...f2d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 19.54):

ung mc/amcar-hunk

Finnes det? Tror faktisk jeg aldri har sett noe annet enn tjukke middelaldrende menn kjøre en tøff am-car.

Skrevet

1. Deilig, utforskende sex med ei dame som var genuint lysten på å prøve det aller meste minst en gang 🤩

2. FFM trekant, evt. bare være tett på jentesex 😮‍💨

3. Wet 😇

• Liker 1
Skrevet

1. Bli ridd til orgasme.

2. Bli sugd til orgasme.

3. Ha skikkelig deilig og lidenskapelig sex med ei.

4. Kjenne hvordan det er og komme i munnen på ei.

Anonymkode: 2af8b...c69

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Finnes det? Tror faktisk jeg aldri har sett noe annet enn tjukke middelaldrende menn kjøre en tøff am-car.

Da må du komme deg litt rundt i distrikts-Norge reise på treff kanskje ?

• 3 måneder senere...
Skrevet
On 8/28/2023 at 7:45 AM, AnonymBruker said:

En fantasi jeg har hatt i mange, mange år er denne:

• Jeg og et par venninner er akkurat ferdig med videregående og russetid og skal begynne å studere til høsten.
  • Noen gutter, litt eldre enn oss kommer med et tilbud.
  • De skal leie seilbåt og seile rundt i Egeerhavet i et par uker. Vi får tilbud om å være med, alle utgifter dekket.
  • Reglene er: Alle er nakne, alltid. Hvis noen får ereksjon skal den av oss jentene som tilfeldigvis er nærmest "ordne" opp, uansett.
  • Sex kan ellers skje hvor som helst og når som helst, så ofte som helst og med så mange som helst. Ellers er det bare soling, bading og chilling som gjelder.

Dette er jo bare en fantasi/drøm, men jeg tror jeg har onanert til den hundre ganger.

Anonymkode: d61eb...9e8

🤤

Anonymkode: 9d3ee...549

Skrevet

Kona med to svarte velutstyrte hunks der jeg er tilstede, med kuklås, og har oppgaver som «clean up cuck» (slikke henne ren), fluffer (runke dem/holde dem harde) og - hvis hun kommanderer meg - rengjøre de svarte k*kene når de har sprutet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 13.54):

Exen hadde en periode Dodge Viper, og den? Totalt ubrukelig å ha sex i og panseret var for lavt(Tror egentlig han var hysterisk redd for merker i lakken på den også så det begrenset seg veldig, men herregud for en lyd den hadde og alt forplantet seg i kroppen så jeg kan skjønne greia) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 23.42):

1. Bli ridd til orgasme.

2. Bli sugd til orgasme.

3. Ha skikkelig deilig og lidenskapelig sex med ei.

4. Kjenne hvordan det er og komme i munnen på ei.

Anonymkode: 2af8b...c69

Dersom du er i et forhold burde dette være enkelt å oppfylle. Opplevd alle 4 mange ganger.

Anonymkode: 63528...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...