Gå til innhold

Hemmelig bucket list

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tre seksuelle opplevelser ville du hatt dersom du var sikker på at (1) ingen ville få vite at du hadde gjort det og (2) du var sikker på at du ikke ville medført noen konsekvenser?

Hvilken av de tre opplevelsene tror du at du ville ønsket å gjenta dersom (1) og (2) fortsatt gjaldt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex med han jeg er gift med uten kondom(skal steriliseres i høst, så det blir).

Ha en annen sexpartner enn min mann. Hatt bare en før han, føler meg lite erfaren.

Få forsøkt å gi en kvinne en orgasme.

1 og 2 ville jeg nok gjentatt.

Har nok flere ting jeg kunne tilføyd, men dette står fremst i rekker akkurat nå. 
K33

Anonymkode: dfb46...ec7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av anon01
AnonymBruker
Skrevet

Fått sett min kone ha sex med ei annen deilig dame

Hatt sex med kona på et veldig synlig sted

Fått vite min kones egentlige kinks (sikker på hun har noen hun ikke tør fortelle 😅) - og gjennomført disse

nr 3 ville jeg gjentatt

Jeg elsker kona mi, vil bare ha ennå mye mer av henne

Anonymkode: cb453...fb2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fått sett min kone ha sex med ei annen deilig dame

Hatt sex med kona på et veldig synlig sted

Fått vite min kones egentlige kinks (sikker på hun har noen hun ikke tør fortelle 😅) - og gjennomført disse

nr 3 ville jeg gjentatt

Jeg elsker kona mi, vil bare ha ennå mye mer av henne

så trist å være gift og fortsatt ikke tørre å fortelle sine kinks... Altså, man har sagt at man skal være sammen resten av livet, og likevel ikke tørre å si til sin partner hva man tenner på, wow... 

Anonymkode: d2c3d...2cc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gått på klubb og kledd meg helt naken tidlig. Hatt trekant med to menn og opplevd å ha dem inni meg samtidig og å se dem sammen. 

Forført en ungdom og utforsket jentesex med henne, mye og lenge. 

Vært slutty. Gått truseløs og på første date med en kjent dominant player og blitt herjet med en hel helg.

Anonymkode: d61eb...9e8

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha sex med en annen kvinne, slikke henne. Veldig lyst å oppleve puppene til en annen kvinne, kan bli tent av å se andre nakne i garderober før/etter trening. Så er min største fantasi.

Ellers ha trekant med 2 menn. Der alle hull skal brukes på meg.

K38, kjedelig grå mus tenker mange om meg.

Anonymkode: ab06c...c54

• Liker 3
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

så trist å være gift og fortsatt ikke tørre å fortelle sine kinks... Altså, man har sagt at man skal være sammen resten av livet, og likevel ikke tørre å si til sin partner hva man tenner på, wow... 

Trist, ja - men sånn kan det være

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha sex med en annen kvinne, slikke henne. Veldig lyst å oppleve puppene til en annen kvinne, kan bli tent av å se andre nakne i garderober før/etter trening. Så er min største fantasi.

Kanskje du er kona mi? 😂😂

Hilsen han 6 hakk lenger opp 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Trekant med to menn der begge hull skal fylles samtidig

2. Trekant med mann og dame. Han skal ha en diger pikk som fyller meg helt. Hun skal ha store pupper og være litt fyldig. 

3. Ren jentesex med henne fra nr 2. 

Ville gjentatt nr 3.

Anonymkode: 7f481...921

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gått på klubb og kledd meg helt naken tidlig. Hatt trekant med to menn og opplevd å ha dem inni meg samtidig og å se dem sammen. 

Forført en ungdom og utforsket jentesex med henne, mye og lenge. 

Vært slutty. Gått truseløs og på første date med en kjent dominant player og blitt herjet med en hel helg.

Anonymkode: d61eb...9e8

Hva slags klubb? Strikkeklubb?

Anonymkode: 5cbbf...607

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her, begge punkter. Eneste forskjell at jeg er den som blir slikket av en kvinne😇

Anonymkode: 21c6f...5fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For en overdrivelse. Det er faktisk ikke alle fantasier det er noe poeng i å dele. I noen tilfeller kan det skade forholdet mer enn det gagner. Du virker naiv.

Anonymkode: 44b26...227

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en overdrivelse. Det er faktisk ikke alle fantasier det er noe poeng i å dele. I noen tilfeller kan det skade forholdet mer enn det gagner. Du virker naiv.

Du virker forutinntatt og veldig snar til å dømme.

Anonymkode: c9f45...aca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (6 timer siden):

Hvilke tre seksuelle opplevelser ville du hatt dersom du var sikker på at (1) ingen ville få vite at du hadde gjort det og (2) du var sikker på at du ikke ville medført noen konsekvenser?

Hvilken av de tre opplevelsene tror du at du ville ønsket å gjenta dersom (1) og (2) fortsatt gjaldt?

Pule den første dama jeg var med om igjen. Vi var kjærester på 90-tallet. Hun er gift, men det hadde vært spennende.

Generelt ligget med en del av de damene jeg har hatt. Kunne vært artig etter så mange år. 

Anonymkode: 401e2...d67

AnonymBruker
Skrevet

Sex med mannen uten kondom - gjentatt hele tiden. Skulle ønske han ville sterilisert seg, men full forståelse av at han ikke tør/vil.

Trekant med mannen og en mann til. Eller flere. Med meg bundet fast.

Anonymkode: a1ce7...add

• Liker 1
Gjest Elooon
Skrevet

Trekant med samme kjønn. Vært artig bare å prøve det også.

Sex i verdensrommet høres spennende og deilig ut. Det hadde ikke trengt å være hemmelig. 

Kommer ikke på mer😱

AnonymBruker
Skrevet
Elooon skrev (3 minutter siden):

Trekant med samme kjønn. Vært artig bare å prøve det også.

Sex i verdensrommet høres spennende og deilig ut. Det hadde ikke trengt å være hemmelig. 

Kommer ikke på mer😱

Sex i en Tesla, men det har du kanskje allerede gjort?

Anonymkode: 72b59...608

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er genuint overrasket over at det er to stk som kan fortelle at de aldri har sex med mannen uten kondom. Hm.

Anonymkode: 64a1c...39e

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får vi være enige om å være uenig.

Jeg kunne aldri vært gift med en person jeg ikke turte å være 100% meg selv med :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...